Vesti
17. 12. 2013.
Kurir Info vlasnik Adria Medije
Kompanija Kurir-info preuzela je danas kompaniju Adria Media Srbija, a tim preuzimanjem formirana je najveća medijska kuća u zapadnom Balkanu.
Premijer Srbije Ivica Dačić rekao je na potpisivanju ugovora o preuzimanju, da je dogovor o stvaranju jedne velike medijske kuće značajan za svaku vladu, ali da to ujedno znači i rizik, obavezu i odgovornost.
"Velika moć podrazumeva i veliku odgovornost, a sa druge strane mi ulazimo u pregovore sa Evropskom unijom i moraće da se poštuju evropski standardi", rekao je Dačić.
On je pojasnio da je sektor medija i telekomunikacija važan i da će Kurir-info imati obavezu da stvara odgovorno društvo i da pravi obrazac za razvoj u toj oblasti.
Direktor Adia Medie Aleksandar Dojč rekao je da ta kompanija ima izuzetan regionalni portfolio i najznačajnije brendove među kojima su časopisi El, Kosmopoliten, Burda, Nacionalna geografija i drugi.
"Nama je uvek nedostajao snažan lokalni partner i konačno smo takvog partnera pronašli u kompaniji Kurir-info", rekao je Dojč i poželeo toj kompaniji i njenim zaposlenima uspeh u radu.
Direktor Kurir-infa Aleksandar Rodić rekao je da je preuzimanje Adria Medije značajan poslovni poduhvat kojim je ta kompanija dokazala istrajnost i ispunila planove.
"Ulazimo u novi segment tržišta kao lider, svesni iskušenja i spremni da ispunim ciljeve i ostvarimo vizije, verujući u ljude, lični potencijal i šansu koju pruža ova zajednica", rekao je Rodić.
Kako je ranije saopšteno, ova transakcija označava odlazak finske medijske kuće Sanoma i njenih partnera, izdavača Gruner i Jar (Jahr) i Stiria Medija (Styria) sa srpskog tržišta.
Adrija Medija Srbija bila je vlasnik dvoje dnevnih novina, 18 magazina i 14 digitalnih izdanja, a među tim publikacijama su časopisi El, Kosmopoliten, Stori, Mens helt, Nešenel džiografik i drugi.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.