Vesti
17. 04. 2013.
Pada gledanost televizije - raste čitanost tabloida
Presscut i Medianet predstavili su novu metodu praćenja medija u Hrvatskoj.
Prvi put od kada se u Hrvatskoj meri gledanost, porastao je broj onih koji uopšte ne gledaju televiziju.
Prema istraživanju koje je 10.aprila u hrvatskom novinarskom domu predstavila Darja Kupinić Guščić, direktorka Medianeta, broj onih koji uopšte ne gledaju televiziju u februaru 2013. iznosio je gotovo 6 posto. " To je statistički vrlo značajan pad gledanosti, jer je broj onih koji uopšte ne gledaju televiziju u julu iznosio 3,5 posto. Kada je reč o štampanim medijima i portalima, trivijalni sadržaji i sport su postali ono što najviše zanima čitaoce.
U poređenju sa julom prošle godine, u februaru 2013. čitanost je najviše rasla ženskom časopisu Cosmopolitan, a potom tabloidima i sportskim listovima, objasnila je Kupinić Guščić. "Ozbiljne" novine su doživele pad u odnosu na prošlu godinu, a Kupinić Guščić razlog tome pronalazi u krizi i količini loših vesti koje nas okružuju.
Ipak, vodeće mesto uverljivo drži dnevnik "24 sata", a slede ga "Jutarnji list" i "Večernji list". Na portalima vlada slična situacija, pa je čitanost najviše rasla sportskim portalima. Media net je do ovih podataka došao istraživanjima koje sprovode telefonskim anketama sa pitanjima otvorenog tipa što znači da ispitanik sam navodi medije i učestalost kojom ih prati.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.