Vesti
25. 09. 2012.
Monitoring kampanje: Političari i mediji da ponude više
Novosadska novinarska škola i Biro za društvena istraživanja predstavila su rezultate monitoringa kampanje za ovogodišnje izbore.
Većina aktera ocenila je kampanju kao napornu i siromašnu i zaključak je da bi i političari i mediji trebalo da biračima ponude više.
Poslednja predizborna kampanja nije donela nijednu novu veliku ideju, pa makar to bila i velika laž. Ovo je jedan od zaključaka na predstavljanju monitoringa Novosadske novinarske škole i Biroa za društvena istraživanja.
Rezultati pokazuju mali broj tema kojima su se bavili političari i jednoličnost u prenošenju od strane medija, a posebno je zanimljiv podatak da je u nekim medijima nekritički prenošeno i do 90 odsto sadržaja.
Istraživanje je takođe pokazalo da većina medija nije izbalansirano izveštavala o svim političkim akterima.
Ovakva istraživanja mogu da ukažu na slabosti u radu i da pomognu političarima i medijima da poboljšaju svoje javno delovanje, čime će se više ljudi zainteresovati za političke procese i donosiće se bolje odluke.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.