Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Pink prvi na listi „plaćenika“ u izbornoj kampanji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

08. 06. 2022.

Autor: S. Čongradin Izvor: Danas

Pink prvi na listi „plaćenika“ u izbornoj kampanji

Aleksandar Vučić potrošio je 5,9 miliona u kampanji za predsednika Srbije. Na osnovu uvida u izveštaj o troškovima izborne kampanje za Agenciju za borbu protiv korupcije, a u koji je Danas imao uvid, iz nezvaničnih izvora, televizija Pink je od celokupne sume, dobila 1,5 miliona evra

Radio televizija Srbije prihodovala je od izborne kampanje Aleksandra Vučića 662.000 evra, dok je televizija Prva „trećeplasirana“ sa 651.000 evra.

Agencija Media advertizing pokupila je od Vučićeve predsedničke kampanje 586.000 evra, a televizija Hepi 205.000 evra.

B92 je prihodovala 154.000 evra, dok je Studio B inkasirao 99.600 evra.

Oko 92.000 evra od predsedničke kampanje Aleksandra Vučića zaradila je i Adria media u čijem je vlasništvu Kurir.

To znači da je predsednik Vučić potrošio oko četiri miliona na sopstvenu promociju na televizijama.

Kada je reč o štampanim medijima, najviše se u kampanji „obogatio“ list Kurir, i to sa oko 132.000 evra, dok je na drugom mestu po količini novca dobijenih od tima Vučića – Informer – sa oko 114.000.

Novina Srpski telegraf je prihodovala od izbora Vučića za predsednika 82.300, a list Blic – 58.500 evra.

Novina Alo je u predsedničkoj kampanji od Vučića „zaradila“ oko 35.800 evra.

To znači da je sveukupna cifra koju je tim reizabranog predsednika Srbije uložio u njegovu promociju u štampanim medijima – 422.000 evra.

Ceo dokument pogledajte na OVOM LINKU.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi