Vesti
03. 02. 2012.
Kakvi su medijski efekti TV duela Čedomir Jovanović - Milorad Dodik?
Vukašin Obradovićpredsednik NUNS
TV duel je kao forma pomalo zaboravljen u Srbiji, ali će ponovo postati aktuelan kako se bliže izbori. Ne bih rekao da je u ovom duelu iko profitirao, jer su i Jovanović i Dodik ponavljali poznate stavove koji odslikavaju njihovo mišljenje i jedan deo političkog spektra Srbije i Republike Srpske.
Ljiljana Smajlović
predsednica UNS
U ovakvim TV duelima po pravilu profitira i jedna i druga strana, i to svaka u svom jatu.
Milorad Dodik je imao satisfakciju da nastupi na srpskoj nacionalnoj političkoj sceni, na kojoj uživa većinsku podršku, a Čedomir Jovanović je dobio priliku da se kod svojih pristalica rehabilituje zbog mlake podrške Sretenu Ugričiću i Forumu pisaca.
Milan Nikolić
Centar za proučavanje alternativa
Duel Jovanovića i Dodika je bio veoma buran, konfuzan, a pravila dijaloga, koji u stvari ništa nije doneo, nisu bila dobro utvrđena.
Takođe, vidljivo je bilo i da se voditeljka nije snašla. Mislim da je Čedomir Jovanović bio isprekidan, iznerviran i čini mi se da mu je ovaj duel više oduzeo političke privlačnosti u predizbornoj kampanji, nego što mu je doneo.
Tanja Tagirov
novinarka Vremena
Mislim da taj TV duel nije imao nikakvog efekta, niti se uopšte može nazvati duelom, jer dijaloga između Jovanovića i Dodika nije bilo.
Najbolje je reći da je to bila jedna svađaonica, a da javnost ništa novo nije saznala.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.