Naslovna  |  Konkursi  |  Posao  |  Kompanija Junajted Medija raspisala konkurs za urednika i novinare Forbsa
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Posao

21. 06. 2023.

Autor: Junajted medija Izvor: Junajted medija

Kompanija Junajted Medija raspisala konkurs za urednika i novinare Forbsa

Kompanija Junajted Medija raspisala je konkurs za urednika i novinara portala Forbs Srbija. Ova kompanija potpisala je sa Forbsom ugovor kojim je planirano pokretanje licenciranih Forbs digitalnih izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i organizovanje prepoznatljivih Forbs konferencija i događaja.

Kao dodatak jednom od najuticajnijih poslovnih medijskih brendova, novi Forbs portali će, kako se navodi u konkursu, biti  vrhunske platforme za iniciranje razgovora i tema o nekim od najuticajnijih lidera, menadžera, investitora i preduzetnika iz Adriatik regije, onima koji pokreću promene, transformišu poslovanje i imaju značajan uticaj na svet.

Junajted Medija raspisuje konkurse za pozicije:

1. Urednika Forbs Srbija

Uslovi su: 

– visoko obrazovanje u oblasti novinarstva ili društvenih nauka

– najmanje tri godine iskustva uredničkog posla u medijima

– iskustvo u istraživačkom novinarstvu

– odlične komunikacione veštine

– znanje alata ta analitiku kao što su Google Analytics i ChartBeat

– želja za učenjem i usavršavanjem

– informisanost o svim relevantnim vestima iz zemlje i svete

– poznavanje lokalne ekonomije, biznisa i relevantnih učesnika u biznisu, vodećih i uticajnih ličnosti u biznisu

– praćenje medijskih i digitalnih trendova

– prepoznavanje tema koje su od javnog interesa i koje interesuju publiku

– poznavanje društvenih mreža

– nezavisnost i lični integritet

– perfektno znanje engleskog jezika

Odgovornosti su:

– predvođenje tima koji kreira sadržaj – od najnovijih vesti do analiza i tema od javnog interesa i istraživačkog novinarstva

– identifikovanje značajnih trendova i tema kroz analitičke alate

– uređivanje sadržaja i provera tačnosti podataka

– veštine uređivanja naslova medijskih sadržaja

– rad na SEO optimizaciji sadržaja

– donošenje uredničkih odluka u kombinaciji sa analitikama i profesionalnim osećajem

– poštovanje profesionalnih i etičkih standarda u novinarstvu

– nezavisnost u radu

– odgovornost za rezultate

– poštovanje i negovanje uređivačke politike Forbsa i kompanije

2. Novinara Forbsa

Uslovi su:

– najmanje tri godine iskustva rada u medijima

– veština kreiranja medijskog sadržaja pravovremeno i profesionalno

– instinkt i entuzijazam za identifikovanje vesti i tema od društvenog značaja

– razumevanje najnovijih medijskih trendova i tehnologija

– znanje rada u CMS-u, viđenju društvenih mreža i kreiranje SEO sadržaja

– informisanost o svim relevantnim vestima iz zemlje i svete, posebno iz sfere lokalnog biznisa i ekonomije

– znanje engleskog jezika

Odgovornosti su:

– kreiranje medijskog sadržaja koji je relevantan za publiku i od javnog interesa

– svakodnevno predlaganje i obrada relevantnih tema

– identifikovanje novih i interesantnih priča koje nisu došle do javnosti

– originalan pristup temama na dnevnom nivou

– veština pisanja naslova i njihovog prilagođavanja za društvene mreže

– poštovanje profesionalnih i etičkih standarda u novinarstvu

– nezavisnost u radu

– odgovornost za rezultate

– poštovanje i negovanje uređivačke politike Forbsa i kompanije

Ukoliko smatrate da zadovoljavate uslove konkursa, svoju biografiju možete poslati na adresu office@unitedmedia.net sa naznakom: Prijava na konkurs za poziciju urednika ili novinara (u zavisnosti od toga za koju poziciju se prijavljujete)

Konkurs je otvoren do 1. jula. Kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.

Junajted medija je deo Junajted grupa i, kako se navodi u konkursu, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi. Posluje u osam zemalja i ima 4.200 zaposlenih, a godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 miliona ljudi.

Pored toga, u svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih sedam sa nacionalnom dozvolom i uspešan digitalni portfolio od 30 veb portala, kao i šest štampanih izdanja i pet radio stanica.

Kompanija takođe nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targteiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.

Forbs slavi uspeh proslavljajući one koji su ga postigli i one koji žele da ga postignu. Forbs okuplja najuticajnije lidere i preduzetnike koji pokreću promene, transformišu poslovanje i imaju značajan uticaj na svet.

Brend danas dopire do više od 140 miliona ljudi širom sveta kroz svoje pouzdano novinarstvo, prepoznatljive LIVE i Forbs virtuelne događaje, prilagođene marketinške programe i 45 licenciranih lokalnih izdanja u 76 zemalja.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi