Naslovna  |  Beležnica  |  Novinarsko ćoše  |  Propaganda i oglašavanje u medijima
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Novinarsko ćoše

14. 01. 2014.

Propaganda i oglašavanje u medijima

Medijska koalicija u četvrtak, 16. januara organizuje javnu raspravu o dominaciji različitih vidova oglašavanja nad informativnim sadržajima u medijima u Srbiji.

Mediji čiji se rad zasniva na nepristrasnosti, verodostojnosti i istinititosti prepoznaju interes građana, ali posustaju pod količinom već pripremljenih informacija iz komercijalnih ili političkih krugova. Ovaj globalni trend ima negativne posledice na sadržaj i percepciju medija u društvu.

Svetska ekonomska kriza je doprinela prilagođavanju sadržaja srpskih medija interesima oglašivača i izdavača, potiskujući u drugi plan vrednosti novinarske profesije. Prateći komercijalne ciljeve, stručnjaci iz oblasti marketinga putem medija dopiru do građana kako bi izazvali što veće interesovanje i zadovoljili svoje klijente.

Da li su reklamne agencije postale istinski vladari u komunikacionom procesu? Koliko su mediji i pasivnost građana doprineli tome? Kako pomiriti poslovne ciljeve i etičko poslovanje kako medija tako i reklamnih agencija? Na ova i druga pitanja pokušaće da odgovore učesnici javne rasprave.

Javna  rasprava  pod nazivom  Propaganda i oglašavanje u medijima je peta u nizu od 12 planiranih događaja koji se organizuju u okviru Kampanje za medijsku pismenost Medijske koalicije koju podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) sa ciljem podizanja svesti javnosti o slobodnom i odgovornom novinarstvu kao osnovi demokratskog društva.

Medijska koalicija je neformalno partnerstvo pet medijskih organizacija: Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV),  PU Asocijacije lokalnih nezavisnih medija Lokal pres i Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM).

KO:

  • Prof. Dr Veselin Kljajić, Fakultet političkih nauka, Beograd 
  • Vanda Kučera, direktorka McCann Grupe, Beograd  
  • Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije

ŠTA:

Javna rasprava Propaganda i oglašavanje u medijima

KADA:          

Četvrtak, 16. januar 2014, 12:00 časova

GDE:

Dom omladine, Branka Radičevića  1, Kragujevac

KONTAKT:  

Nenad Gavrilović, koordinator Medijske koalicije ispred PU ''Lokal pres''

Tel: (034) 362 871,  E-mail: lokpres@eunet.rs  

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi