Вести
18. 10. 2013.
Без напретка у примени Медијске стратегије
У Србији није остварен напредак у спровођењу Медијске стратегије, нека кључна питања у области медија и даље нису решена, док кампање у појединим таблоидима против појединаца и независних тела изазивају забринутост, оцењује се у годишњем извештају Европске комисије.
У Србији није остварен напредак у спроводјењу Медијске стратегије, нека кључна питања у области медија и даље нису решена, док кампање у појединим таблоидима против појединаца и независних тела изазивају забринутост, оцењује се у годишњем извештају Европске комисије.
У извештају, објављеном 16. октобра, наводи се да је у Србији клевета декириминализована, говор мржње уведен као отежавајућа околност и да је формирана комисија за расветљавање убистава новинара, што је допринело поновном покретању неких истрага.
Наводи се да измене закона о јавном информисању сада спречавају државу да оснива јавне компаније у медијском сектору, али се наглашава да су потребни додатни кораци да би се спровела Медијска стратегија.
"Медјутим, напредак није остварен у примени Медијске стратегије. Транспаретност медијског власништва и финансирање сектора још мора да се свеобухватно решава, посебно када је реч о финансирању из буџета", наводи се у извештају.
Констатује се и да још нису усвојена законска решења за јавно инфоримсање и медије, као и закони о електронским медијима и јавним сервисима.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.