Nagrade
21. 06. 2022.
NUNS i Beta raspisali konkurs za nagradu „Dragan Janjić“
Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i novinska agencija Beta raspisali su konkurs za nagradu "Dragan Janjić" za najbolje radove studenata osnovnih i master studija svih fakulteta u Srbiji i mlade istraživačke radove na temu "Medijska pismenost".
Biće dodeljene dve nagrade u iznosu od 160.000 dinara bruto – za najbolji štampani rad i najbolji multimedijalni rad, navodi se u saopštenju NUNS.
Konkurs se raspisuje uz podršku programa „Nova pismenost“, koji partnerski sprovode Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Propulsion.
To je prva nagrada „Dragan Janjić“ koja se dodeljuje u čast prerano preminulog novinara, osnivača Bete i NUNS.
Na konkurs se mogu prijaviti svi studenti osnovnih i master studija svih fakulteta u Srbiji, a uslov je da su radovi nastali u periodu od 1. januara 2019. do 5. septembra 2022. godine.
Neophodno je da radovi predstavljaju inovatorni autorski rad koji su jedna zaokružena celina i da ukazuje na značaj medijske pismenosti za naučnu, profesionalnu ili širu javnost.
Rok za prijavu radova je 5. septembar 2022. godine.
Radove je potrebno poslati na mail: program@nuns.rs
Radovi mogu obuhvatiti kritička sagledavanja na temu medijske pismenosti, poput predloženih, ali se mogu proširiti i na teme:
– Značaj medijske pismenosti
– Istorijski i konceptualni razvoj medijske pismenosti
– Ključne ideje, teorije i principi medijske pismenosti
– Medijska pismenost i drugi koncepti
– Ključni društveni akteri u razvijanju medijske pismenosti (u svetu, Evropi, regionu, Srbiji)
– Uloga političke kulture, društvenog konteksta
– Uloga medijskih politika i medijskog sistema u razvoju medijske pismenosti
– Uloga obrazovnih politika i obrazovnog sistema u razvijanju medijske pismenosti
– Sistemski problemi i moguća rešenja u razvijanju medijske pismenosti u Srbiji
– Indikatori medijske pismenosti
– Informativni mediji i medijska pismenost
– Popularni medijski sadržaji i medijska pismenost
– Tradicionalni mediji (štampa, radio, TV) i medijska pismenost
– Digitalni mediji i medijska pismenost
– Medijska pismenost u praksi – Dobre prakse u oblasti medijske pismenosti
– Medijska pismenost i ljudska prava
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.