Naslovna  |  Konkursi  |  Nagrade  |  NUNS i Beta raspisali konkurs za nagradu „Dragan Janjić“
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Nagrade

21. 06. 2022.

Autor: Beta/NUNS Izvor: Beta/NUNS

NUNS i Beta raspisali konkurs za nagradu „Dragan Janjić“

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i novinska agencija Beta raspisali su konkurs za nagradu "Dragan Janjić" za najbolje radove studenata osnovnih i master studija svih fakulteta u Srbiji i mlade istraživačke radove na temu "Medijska pismenost".

Biće dodeljene dve nagrade u iznosu od 160.000 dinara bruto – za najbolji štampani rad i najbolji multimedijalni rad, navodi se u saopštenju NUNS.

Konkurs se raspisuje uz podršku programa „Nova pismenost“, koji partnerski sprovode Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Propulsion.

To je prva nagrada „Dragan Janjić“ koja se dodeljuje u čast prerano preminulog novinara, osnivača Bete i NUNS.

Na konkurs se mogu prijaviti svi studenti osnovnih i master studija svih fakulteta u Srbiji, a uslov je da su radovi nastali u periodu od 1. januara 2019. do 5. septembra 2022. godine.

Neophodno je da radovi predstavljaju inovatorni autorski rad koji su jedna zaokružena celina i da ukazuje na značaj medijske pismenosti za naučnu, profesionalnu ili širu javnost.

Rok za prijavu radova je 5. septembar 2022. godine.

Radove je potrebno poslati na mail: program@nuns.rs

Radovi mogu obuhvatiti kritička sagledavanja na temu medijske pismenosti, poput predloženih, ali se mogu proširiti i  na teme:

– Značaj medijske pismenosti

– Istorijski i konceptualni razvoj medijske pismenosti

– Ključne ideje, teorije i principi medijske pismenosti

– Medijska pismenost i drugi koncepti

– Ključni društveni akteri u razvijanju medijske pismenosti (u svetu, Evropi, regionu, Srbiji)

– Uloga političke kulture, društvenog konteksta

– Uloga medijskih politika i medijskog sistema u razvoju medijske pismenosti

– Uloga obrazovnih politika i obrazovnog sistema u razvijanju medijske pismenosti

– Sistemski problemi i moguća rešenja u razvijanju medijske pismenosti u Srbiji

– Indikatori medijske pismenosti

– Informativni mediji i medijska pismenost

– Popularni medijski sadržaji i medijska pismenost

– Tradicionalni mediji (štampa, radio, TV) i medijska pismenost

– Digitalni mediji i medijska pismenost

– Medijska pismenost u praksi – Dobre prakse u oblasti medijske pismenosti

– Medijska pismenost i ljudska prava

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi