Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Borba za oglašivače
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

04. 11. 2011.

Izvor: Dnevnik

Borba za oglašivače

Ograničavajući faktor za medije je ekonomska situacija, koja se najeksplicitnije ogleda u siromaštvu programskih sadržaja koji menjaju i suštinu novinarstva, ocena je učesnika panela „Medijska bitka protiv ekonomske krize”.

Govoreći o problemu medija u vremenu opterećenom ekonomskom krizom, na panelu u okviru Foruma medija Jugoistočne Evrope (SEEMS) u Centru „Sava”, predstavnici elektronskih medija iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Bugarske i Luksemburga istakli su povezanost ekonomske motivacije i tržišta.

– Treba da postoji visok nivo investicija u cilju profesionalnog obavljanja posla. Država treba da daje dozvole za rad prema jasnim kriterijumima, s obzirom na to da je uloga medija od posebne važnosti za razvoj biznisa u zemlji – tvrdi medijski ekspert iz Sofije Petar Punčev.

Predstavnik srpskog medija TV B-92 Veran Matić podsetio je na to da tržište određuje pravila i mesto za sve igrače u ovoj oblasti, ali i društva u celini.

– Lavovska borba za oglašivače i proboj na tržište je deo svakodnevice novih medija koji često nisu u ravnopravnom položaju – tvrdi Matić. – Uprkos promeni vlasničke strukture, uređivačka politika kuće koju predstavlja je ostala ista, a dominantni za razvoj i dalje su informativni i sportski program kao i ulaganje u istraživačko novinarstvo. Oglašivačko tržište još je veoma ograničeno.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi