Vesti
04. 11. 2011.
Borba za oglašivače
Ograničavajući faktor za medije je ekonomska situacija, koja se najeksplicitnije ogleda u siromaštvu programskih sadržaja koji menjaju i suštinu novinarstva, ocena je učesnika panela „Medijska bitka protiv ekonomske krize”.Govoreći o problemu medija u vremenu opterećenom ekonomskom krizom, na panelu u okviru Foruma medija Jugoistočne Evrope (SEEMS) u Centru „Sava”, predstavnici elektronskih medija iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Bugarske i Luksemburga istakli su povezanost ekonomske motivacije i tržišta.
– Treba da postoji visok nivo investicija u cilju profesionalnog obavljanja posla. Država treba da daje dozvole za rad prema jasnim kriterijumima, s obzirom na to da je uloga medija od posebne važnosti za razvoj biznisa u zemlji – tvrdi medijski ekspert iz Sofije Petar Punčev.
Predstavnik srpskog medija TV B-92 Veran Matić podsetio je na to da tržište određuje pravila i mesto za sve igrače u ovoj oblasti, ali i društva u celini.
– Lavovska borba za oglašivače i proboj na tržište je deo svakodnevice novih medija koji često nisu u ravnopravnom položaju – tvrdi Matić. – Uprkos promeni vlasničke strukture, uređivačka politika kuće koju predstavlja je ostala ista, a dominantni za razvoj i dalje su informativni i sportski program kao i ulaganje u istraživačko novinarstvo. Oglašivačko tržište još je veoma ograničeno.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.