Vesti
08. 10. 2010.
Radio ne odlazi u istoriju

Ovo je zaključak istraživanja slušanosti radija u Srbiji, sprovedenog u maju, čiji su rezultati predstavljeni juče u beogradskom „Medija centru”.Da je slanje ovog medija u prošlost preuranjeno svedoči to što je od oko 6.000 ispitanika obuhvaćenih ispitivanjem agencije „IPSOS Stratedžik marketing”, 43 odsto omiljenoj radio stanici verno duže od dve godine.
Argumenti u prilog opstanku ovog glasila jesu to što ne zahteva usmerenu pažnju, pa ga mnogi građani uključe kad žele da se odmore ili dok obavljaju kućne radove. Standardni teren na kojem radio dobija bitku nad drugim medijima bio je i ostao – automobil.
Zahvaljujući savremenim tehnologijama, ovaj medij je dostupan i na Internetu, kao i posredstvom mobilnih telefona. Osnovni kriterijumi publike za izbor frekvencije su muzika i informativni program.
D. Bukvić
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.