Vesti
02. 02. 2018.
Više poverenja u novinarstvo, a manje u platforme
Nova Edelmanova studija (Edelmanov Trust Barometar 2018), o poverenju građana, sprovedena sa 33 hiljade ljudi u 28 zemalja, pokazuje da je u 22 zemlje registrovan pad poverenja u internet platforme, dok je nivo poverenja u tradicionalne medije dostigao najviši nivo u poslednjih pet godina.
Sve je manje poverenje u vladu, institucije, medije, dok sve više ljudi veruje svojim kompanijama.
Na vrhu liste po poverenju (preko 80%) su Kina, UAE i Singapur, dok Amerika beleži najveći pad poverenja ikada.
Ljudi najčešće pod pojmom “medija” misle na kombinaciju platformi na kojima čitaju vesti.
U istraživanju je ispitanicima traženo da definišu pojam “mediji uopšteno” na šta je 89 posto ispitanika reklo “novinar”, 48 posto reklo je “društvo”, 40 posto je reklo “brend”, a 25 posto “pretraga”.
Ričard Edelman ove podatke objašnjava time što misli da većina ljudi traži objektivnost a dobija mišljenja, a na društvenim mrežama dobijaju toliko različitih mišljenja za koja ne pronalaze osnov u činjenicama.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.