Vesti
17. 11. 2011.
Jelena Drakulić-Petrović: Print i onlajn izdanja mogu zajedno
Prva integrisana redakcija u Srbiji, ali i regionu, nastala spajanjem dnevnih novina „Blic“, nedeljnog „Blica“, besplatnih novina „24 sata“ i internet portala Blic.rs, Žena.blic. rs, Sport.blic.rs i 24sata.rs počela je sa radom pre godinu dana.
Kako to u praksi izgleda, objasnila je generalna direktorka kompanije „Ringier Aksel Springer“ Jelena Drakulić-Petrović, koja je iznela podatke o rezultatima koncepta integrisane redakcije.
- Čitanost štampanog izdanja beleži blagi rast, dok je recimo „Blic“ onlajn u odnosu na prošlu godinu zabeležio veliki skok. Sa više od 13 miliona posetilaca u novembru 2010, u ovoj godini taj broj je porastao na više od 25 miliona.
Naša ideja je da budemo prvi i u printu i u onlajnu, i to uspešno ostvarujemo. Srbija je možda i jedini primer takvog uspeha čime ne mogu da se pohvale ostali - rekla je Jelena Drakulić-Petrović.
- Osim dobrih rezultata, poput povećanja kvaliteta sadržaja i sinergije printa i onlajna, integrisani sistem pokazao je i svoje slabosti.
Kako je navela, u procesu integracije kompanija se bolno suočila sa nedostatkom znanja i veština na tržištu.
- Dve su stvari važne. Jedna je da je sadržaj ključ i da su ljudi sve. Ukoliko to nemate, apsolutno ste osuđeni na propast - poručila je Drakulić-Petrović.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.