Vesti
28. 03. 2012.
Tradicionalni mediji i dalje neprikosnoveni
Tradicionalni mediji poput novina, televizije i radija i dalje su najefikasniji način komuniciranja s javnošću u odnosu na komuniciranje na društvenim internet mrežama kao što su Fejsbuk ili Tviter, pokazalo je istraživanje koje je u 12 zemalja sprovela vodeća svetska agencija za odnose s javnošću „Ketchum".
Ovaj rezultat nam govori da, uprkos neverovatnoj ekspanziji društvenih mreža poslednjih godina, ljudi i dalje najbolje reaguju na tradicionalne načine komunikacije, doživljavajući ih kao prirodnije i pristupačnije.
Ohrabruje i podatak da čak 84 odsto ispitanika ocenjuje komunikaciju kao jedan od najbitnijih faktora kada je u pitanju vođstvo, bilo ono političko ili poslovno - rekla je Ljiljana Boljanović, direktorka „Ketchumove“ agencije u Srbiji „Pleon Olaf&McAteer“.
Za 50 odsto ispitanika kontakt lice u lice je najverodostojniji način komunikacije i čini vođe najuverljivima. Slede govori na televiziji - 43 odsto, radiju - 41 odsto i u štampanim medijima - 38 odsto. Pojavljivanje lidera na blogovima verodostojnim je ocenilo 20 odsto ispitanika, na Fejsbuku 16 odsto, u oglasima 13 odsto, a na Tviteru samo 8 odsto.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.