Vesti
25. 09. 2013.
Konstruktivan predlog medija
Predstavnici izdavačkih kuća štampanih medija, na čelu sa Nacionalnom asocijacijom izdavača novina i magazina (NAI) upoznali su prvog potpredsednika Vlade Srbije, Aleksandra Vučića, sa inicijativom za izmene i dopune Zakona o oglašavanju.
Predlog je da se liberalizuju zakonske odredbe makar u meri da se štampani mediji, dnevni listovi i magazini, izjednače sa televizijama i elektronskim medijima. U praksi to, na primer, znači da se štampanim medijima dozvoli da reklamiraju pivo, vino i ostala žestoka pića.
- U vremenu kada od vlasti svi traže olakšice i oslobađanje od poreza, ovaj predlog je jedan od retkih od kog bi obe strane mogle da imaju korist - rekao je potpredsednik Vučić i najavio da će Vlada u najkraćem roku odgovoriti.
Pored predsednika NAI, Dragana Vučićevića, sastanku su prisustvovali: v. d. generalnog direktora i glavnog urednika Kompanije „Novosti“ Ratko Dmitrović, generalni direktor „Politike“ Mira Glišić Simić, direktor „Kolor pres grupe“ Miroslav Vajda, generalni direktor „Dnevnika“ Dušan Vlaović, direktor „Adrija medije“ Branimir Kulašević i urednica „Biz lajfa“ Tatjana Ostojić.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.