"U osnovi želimo da popunimo rupu koja postoji na tržištu i obrazovanja, ali i u ljudskim resursima medija. Nemamo programe koji se bave razvojem menedžera u medijima i zato okupljamo one fakultete koji se bave menedžmentom, ali i fakultete novinarstva i komunikologije, da bismo kreirali program koji bi odgovorio na izazov poslovnog razvoja medija", izjavio je profesor Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu Đorđe Krivokapić.
Prema njegovim rečima, projekat se sastoji iz dve ključne celine, jedna je obrazovanje studenata u oblasti menadžmenta medija, da bi u drugoj fazi bili integrisani u medije i kroz probni rad doprinosili njihovom razvoju.
"Trenutno istražujemo dubinske potrebe medija i pokušavamo da razumemo šta je ono što će privući mlade da u njima rade", naglasio je Krivokapić.
Ističući da je novinarstvu i medijima neophodna etika, profesorka Filozofskog fakulteta u Nišu Ivana Stojanović Prelević ističe da i savremeni biznis pokazuje da mediji koji etično obavljuju posao bolje prolaze na tržištu.
Kako je najavila, studenti koji budu pohađali ovaj program biće u prilici da se upoznaju sa načinom rešavanja etičkih dilema, donošenja etičknih odluka i prepoznavanja neetičkog sadržaja.
"To će ih osposobiti da forsiraju etički način izveštavanja ili snimanja, ali i da u trenutku mogu da prepoznaju šta nije etički i čemu ne treba pribegavati", objasnila je Ivana Stojanović Prelević.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.