Vesti
18. 02. 2013.
New York Times prvi put zaradio više od čitalaca nego od oglašivača
NY Times je u prošloj godini zabeležio veće prihode od prodaje onlajn i štampanih izdanja, nego od oglašavanja.
Prihodi od novina rasli su za 10.4 posto, na 952.9 miliona dolara, uglavnom zbog rasta digitalne pretplate i rasta cene štampanih izdanja. Prihodi od oglašavanja pali su u 2012 za 5.9 posto na 898,1 miliona dolara, navodi NY Times.
"Beležimo porast pretplate na naša onliajn izdanja, ali i na štampana. Zapravo, prvi put otkad izlazi list imamo veću zaradu od prodaje štampanih i onlajn izdanja, nego od oglašavanja", izjavio je direktor medijske grupacije NY Times, Mark Tompson.
Strategija razvoja grupacije bila je usredsređena na internet pretplatnike, objasnio je Tompson, rekavši kako je krajem decembra zabeleženo 668.000 pretplatnika, što je za 13 posto više nego tri meseca ranije. Problematično je, kazao je Tompson, bilo tržište oglašavanja s padom od 5.9 posto.
Za celu godinu Times Company je izvestila o neto zaradi od 133 miliona dolara, ili 87 centi po deonici, u poređenju s gubitkom od 39.7 miliona dolara , ili 26 centi po deonici, godinu dana ranije.
Osim New York Times, porast pretplate na digitalna izdanja beleže i drugi američki dnevni listovi. Primera radi The Boston Globe i BostonGlobe.com, rasli su u 2012 za osam posto, na oko 28.000 pretplatnika.
"Pokazana spremnost korisnika ovde i širom sveta da plate za visoko kvaliteteno novinarstvo po kojem su NY Times i drugi naslovi kompanije poznati, biće ključni elemenat naše strategije rasta, koju trenutno razvijamo i o kojoj ćemo moći puno više reći kasnije ove godine", kazao je Tompson.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.