Vesti
15. 01. 2013.
Ko se menja taj opstaje
Medijsko tržište u Srbiji se menja neverovatnom brzinom i samo oni koji su svesni tih ubrzanih promena i u stanju su da im se prilagode preživeće turbulentna vremena za izdavaštvo i medije.
ŽELjKO MITROVIĆ VLASNIK “PINK MEDIJA GRUPE”
Finansijski smo se konsolidovali
Finansijski smo se potpuno konsolidovali prošle godine. Novi top menadžment dobro radi svoj posao. Sve više se orijentišemo na prodaju digitalnih sadržaja, čiji prihodi od prodaje rastu velikom brzinom. Ljudi sve više “na zahtev” kupuju naše sadržaje. U takvoj situaciji, prihodi od marketinga ne moraju više biti dominantni. S digitalizacijom i jačanjem kablovskih provajdera na čak 70 odsto teritorije Srbije, ideja o dodeli frekvencija za nacionalne frekvencije
se obesmišljava. Gledani će biti svi, a najgledaniji oni koji imaju jake sadržaje i najkvalitetniji program.
ROBERT ČOBAN
PREDSEDNIK KOMPANIJE „KOLOR PRES GRUP“
Borba da se ostane u igri
Naša kompanija je najveći izdavač magazina na prostoru bivše Jugoslavije. Trenutno imamo 78 magazina, kompanija je prošle godine obeležila 20 godina rada. Trudili smo se da ona, uprkos teškoj ekonomskoj situaciji, ostane na površini. Počeli smo sa radom 1992. godine, između rata u Hrvatskoj i rata u Bosni i Hercegovini, i kada počnete u takvim vremenima i u teškoj ekonomskoj situaciji, naučite kako da opstanete. Ekonomskih teškoća ima kao i svi izdavači, ali se trudimo da ostanemo u igri.
FLORIJAN FELS
GLAVNI IZVRŠNI DIREKTOR ZA CENTRALNU EVROPU “RINGIER AXEL SPRINGER”
Promene nude nove mogućnosti
Naša branša se suočava s promenama u čitalačkim navikama i prelaskom sa štampanih na digitalne medije. Te promene nam pružaju izvanredne mogućnosti. Blic.rs je vodeći informativni sajt u Srbiji. Naši proizvodi nude informacije i zabavu. U 2013. godini kompanija Ringier Axel Springer Media i dalje će biti usredsređena na svoje jake osnovne brendove i vodeće digitalne proizvode i nastaviće da pruža kvalitetan sadržaj svojim čitaocima i korisnicima.”
DEJAN JOCIĆ DIREKTOR PRVE SRPSKE TELEVIZIJE
Za kratko vreme smo osvojili publiku
Medijska slika Srbije, bar kada je reč o televiziji, dosta se promenila u poslednje tri godine. Osnovno merilo uticaja nije kome nešto pripada, već koliko ste uspešni na tržištu. Ako pođemo od onih elementa koji su svojstveni Prvoj - podizanja televizijskih standarda na visok nivo, velikog broja novina u programskim segmentima, kako zabavnim tako i informativno-dokumentarnim, autentičnosti i kvaliteta sadržaja, onda mogu da kažem da je Prva zaista imala uticaj u profilisanju nove medijske panorame. Za kratko vreme smo osvojili publiku i uspeli da podignemo gledanost brzinom koja nije zabeležena u Evropi. Profesionalizam i znanje su kategorije koje su svakako moćno oružje u tržišnoj borbi.
DRAGAN ŠOLAK PREDSEDNIK UPRAVNOG ODBORA SRPSKE KABLOVSKE MREŽE
Digitalizacija je nezaustavljiv proces
Medijska scena u Srbiji je izuzetno interesantna i razvijena, čak nesrazmerno ekonomiji i privredi naše zemlje. SBB i grupa kompanija kojoj pripada neprekidno razvijaju tehnološku platformu za distribuciju medijskih sadržaja i time doprinose napretku medijske scene Srbije i regiona. Digitalizacija medija je nezaustavljivi proces koji je već u punom zamahu. Štampani mediji, klasične televizije, nove kablovske, satelitske i internet televizije postaju dostupne u digitalnom obliku preko različitih distributivnih metoda skoro svakom domaćinstvu. To je budućnost medijske scene Srbije kojoj kompanije iz naše grupe, a pre svih SBB, žele da daju značajan doprinos.
VESELIN SIMONOVIĆ GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK INTEGRISANE REDAKCIJE „BLIC“, “24 SATA”, BLIC.RS
Ne menjamo stavove sa promenom vlasti
Skoro će 15 godina kako sam glavni urednik “Blica” i ta činjenica govori nešto i o meni. “Blic” je za to vreme imao konstantnu uređivačku politiku, što nije samo moja zasluga već i svih urednika i novinara naše redakcije. Ne menjamo
stavove, urednike i novinare sa promenom vlasti ili vlasnika, kao što je to slučaj u većini novina. U prednosti smo u odnosu na sve ostali i zbog toga što radimo u velikoj profesionalnoj izdavačkoj kući - „Ringier Axel Springer“. Zbog toga je “Blic” i najuticajniji dnevni list u Srbiji, pa i mi koji radimo u njemu imamo malo moći. Ona samo povećava odgovornost za svaku reč koju napišemo.
MANOJLO - MANjO VUKOTIĆ DIREKTOR I GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK “VEČERNjIH NOVOSTI”
Ne trebaju nam zakoni, nego novinari
Hvala „Blicu“, čiji sam prvi glavni urednik bio, što me u ovako poznim godinama i pri kraju karijere – unapređuje! Bolji sam ove godine nego lane za devet mesta! A ništa bolje nisam radio i uradio nego prethodnih. No, i to je sastavni deo medijske utakmice. Ili je bio. Utakmice, praktično, više i nema. Izdvojili su se vodeći „Novosti“ i „Blic“ i posle – velika praznina! Lažni tabloidi, partijski poslušnici, najavljivači hapšenja, mrzitelji svega dobrog što Srbija ima ili postiže, urednici koji godišnje po tri puta menjaju uređivačke politike ili listove, „začetnici novog“ - strmoglavili su srpsko novinarstvo! Trebaće godine da izađemo iz ove polomljene šupe. Ne trebaju nam zakoni, nego – novinari. Ako me ne smene i ove godine (kao svih prethodnih, kako pišete), biću „još mlađi i bolji“, pa ćete morati i iduće godine da me „slikate“. I, ako bude izbora, „Novosti“ će opet – biti najobjektivnije. Zaslugom mog uigranog, mladog i darovitog tima, a nešto malo i mojom selektorskom ulogom. Hvala na poverenju. I za ovu godinu.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.