Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Ponovo o medijskoj strategiji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

10. 01. 2013.

Izvor: ABC Srbija, RTV

Ponovo o medijskoj strategiji

Neka od najvažnijih pitanja, kao što su pitanje javnog servisa Vojvodine i izrada medijske strategije, tek predstoje, istaknuto je na tradicionalnom novogodišnjem koktelu koji resorni pokrajinski sekretarijat priređuje za novinare.

 

"Medijska scena u Vojvodini mogla bi se okarakterisati rečenicom - koliko para toliko muzike", poručio je resorni sekretar Slaviša Grujić i dodao da je mnogo otvorenih pitanja, među kojima je svakako i ono koje se tiče pokrajinskog javnog servisa i činjenice da radi u neadekvatnim uslovima.

"Predstoji nam i pisanje nove medijske strategije," kazao je dalje Grujić, napominjući da je tu dosta otvorenih pitanja.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi