Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Mediji u humanitarnim akcijama: Da li, kada - i kako?
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

24. 12. 2012.

Izvor: RTV

Mediji u humanitarnim akcijama: Da li, kada - i kako?

U siromašnom društvu humanitarne akcije često su jedini način da se obezbede sredstva za lečenje, a oni kojima je pomoć potrebna gotovo uvek potraže i podršku medija.

U siromašnom društvu humanitarne akcije često su jedini način da se obezbede sredstva za lečenje, a oni kojima je pomoć potrebna gotovo uvek potraže i podršku medija.

Naši ljudi spremni su da pomognu i podrže humanitarne akcije, posebno ako je reč o deci. S obzirom na činjenicu da živimo u siromašnom društvu, često je to i jedini način da se obezbede sredstva za lečenje. Oni kojima je pomoć potrebna gotovo uvek potraže i podršku medija.

Zahvaljujući humanitarnim akcijama koje su podržali mediji, osmogodišnja devojčica Zoja iz Novog Sada obolela od Batenove bolesti bila je u Kini na petonedeljnom lečenju matičnim ćelijama, koje košta više od 30 hiljada dolara.

U Srbiji se izdvaja za zdravstvo svega 250 evra po glavi stanovnika, pa su humanitarne akcije za pomoć bolesnima često jedini način da se obezbedi novac za lečenje.

Život potvrđuje da akcije podržavaju i građani, ali i to da postoje zloupotrebe, pa smo, verujući da pomažemo unesrećenima, u stvari punili džepove ljudima bez savesti koji su pod plaštom organizovanja humanitarnih akcija pomagali isključivo svojim bankovnim računima. Kako pomoći, a izbeći zloupotrebe – pitanje je sa kojim se suočavaju mediji.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi