Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Financial Times prvi put ima više digitalnih od pretplatnika štampanog izdanja
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

06. 08. 2012.

Autor: N.N. Izvor: BizLife.rs

Financial Times prvi put ima više digitalnih od pretplatnika štampanog izdanja

Financial Times je krajem jula po prvi puta premašio broj digitalnih pretplatnika u odnosu na preplatnike štampanog izdanja.

 

 Na taj način je jedan od najpoznatijih svetskih medija postigao cilj s kojim su, poput The New York Timesa i drugih medija koji su uveli digitalnu pretplatu, dostigli planirani cilj a to je da im digitalni pretplatnici premaše klasične.

Financial Times sada ima 300.000 odnosno 31 odsto više pretplatnika digitalnog izdanja nego godinu ranije, objavio je izdavač novina Pearson Plc.

Ukupan tiraž, uključujući i štampano izdanje, iznosi skoro 600.000. Kako je rekao glavni izvršni direktor Financial Timesa Džon Riding u teškoj sitauciji izdavaštva a cilj im je bio što više povećati prihode od digitalnog i mobilnog izdanja novina kako bi se nadoknadiio manjak prihoda od oglašavnja.


Financial Times jedno je od prvih velikih novinskih izdanja koji je ponudio digitalnu pretplatu, deo članaka je besplatan dok je potpuni pristup svim člancima moguć samo uz pretplatu. Sličan model ima i New York Times koji je u ponudi od prošle godine.

NYT je imao godišnji rast on line pretplatnika za 81 odsto pa sada ima 509 hiljada pretplatnika, dok je broj pretplatnika štampanog izdanja 773.731. Wall Street Journal ima 1,57 miliona pretplatnika štampanog izdanja i 552.228 digitalnog.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi