Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Prihodi od oglšavanja manji 20 procenata
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

24. 02. 2009.

Izvor: Pregled

Prihodi od oglšavanja manji 20 procenata


Beograd -  Prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli bi ove godine da budu manji 20 odsto, što može usloviti i pad tiraža 10 odsto, a posebno će biti pogođene one štamparije koje se finansiraju isključivo prodajom oglasa, pokazalo je istraživanje kompanije „Diloit“.

Ekonomska kriza najviše će pogoditi novinske izdavače u razvijenim zemljama, pa se očekuje da određena izdanja uskoro budu prebačena u elektronsku formu i dostupna isključivo putem Interneta.

Kriza bi mogla doprineti porastu televizijskog oglašavanja, predviđaju analitičari i dodaju da se očekuje da će prosečni gledalac u 2009. pred televizorom provesti 30 minuta nedeljno više nego lane.

Prihodi od oglašavanja na mobilnim telefonima dosad su iznosili svega 0,4 odsto ukupnih globalnih prihoda od oglašavanja, a marketinške kampanje su taj način oglašavanja tretirale kao eksperiment.

„Diloit“ je naveo da bi udeo oglašavanja na mobilnim telefonima, zbog novonastalih okolnosti, mogao da se udvostruči. Najbolje rezultate dosad su pokazale minimalističke reklamne kampanje u formi SMS poruka, pokazalo je istraživanje, a kao primer uspešne kampanje u 2008. godini navedeni su američki predsednički izbori.

Kriza će se odraziti i na troškove izrada internet strana.

Tanjug 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi