Vesti
12. 07. 2012.
Mediji se sve više prate na internetu
Mlađa populacija u Srbiji sve više pokazuje da sve tradicionalne medije, od gledanja TV programa do čitanja vesti i slušanja radija, prati putem interneta, pokazuje istraživanje „Mediascope Europe 2012“ o načinu i učestalosti upotrebe medija.
Rezultati istraživanja, koje je predstavio Interaktivni advertajzing biro (IAB) Srbija, ukazuju da 3,2 miliona stanovnika Srbije starije od 16 godina aktivno koristi internet, što čini 52 odsto populacije.
Kada je u pitanju upotreba ostalih medija, vodeća je televizija sa penetracijom od 98 odsto u Srbiji, zatim dnevne novine 64 odsto, radio 59 odsto i magazini 48 odsto.
Prema ovim podacima, putem interneta 77 odsto korisnika prati TV program prati, 80 odsto sluša radio, dok čak 95 odsto čita vesti na ovaj način.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.