Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  RRA odbacila tužbe Dinkićevih i naprednjaka
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

27. 03. 2012.

Izvor: Danas

RRA odbacila tužbe Dinkićevih i naprednjaka

Niko nema pravo da utiče na uređivačku politiku medija, poruka RRA. Što se tiče spota URS, utvrdiće se da li su kompanije saglasne da se koristi njihov logotip.

Beograd - Nijedan od emitera, prateći rad državnih organa, do sada nije prekršio obavezujuće uputstvo RRA o ponašanju medija u izbornoj kampanji, zaključio je juče Savet Republičke radiodifuzne agencije nakon višesatne sednice.

Povodom prigovora URS i SNS da DS i Boris Tadić zloupotrebljavaju funkciju predsednika Republike u svrhu kampanje, RRA je saopštila da svi emiteri „i tokom izborne kampanje, kao i kada izbori nisu raspisani, imaju slobodu da prate rad svih državnih organa i njihovih predstavnika“.

Tokom sednice na kojoj je razmatran prigovor URS, istu žalbu RRA uložili su i naprednjaci, tvrdeći da „sve liste u kampanji nemaju jednak tretman u informativnim emisijama“.

„DS, čiji je nosilac liste ’Izbor za bolji život - Boris Tadić’ ujedno i aktuelni predsednik Srbije, zloupotrebljava funkciju predsednika Republike, kako bi u predizbornoj kampanji imala povlašćen položaj u medijima za promociju svoje izborne liste“, navodi SNS.

RRA je razmatrajući ove predstavke istakla i da „insistira da niko od učesnika u političkom i javnom životu, uključujući i Savet RRA, nema prava da utiče na uređivačku politiku medija, ali je, isto tako, donošenjem Opšte obavezujućeg uputstva Savet naglasio da su emiteri obavezni da u vreme izborne kampanje posvete posebnu pažnju ravnopravnosti svih učesnika izbora kako rad elektronskih medija ne bi oštetio izborni proces“.

Savet RRA je razmatrao i izveštaj Službe za nadzor ove agencije koja je reklamni spot URS evidentirala kao moguće sporan sadržaj, a u okviru emitovanja predizbornog političkog marketinga u programima više TV stanica.

„Kako bi Savet uzeo u razmatranje ovaj moguće sporan sadržaj neophodno da prikupi svu potrebnu dokumentaciju iz koje se može razjasniti da li postoje saglasnosti kompanija, koje se pojavljuju u promotivnom spotu URS-a, da se njihovi robni žigovi koriste“, kažu u Agenciji.

Rok za dostavu podataka o spotu URS dat je svim stanicama koje su spot emitovale, a to su RTS 1, Pink, B92 i Hepi.

Naime, u jednom od predizbornih spotova liste URS korišćeni su robni žigovi kompanija Fijat, Jura, Kontinental, Gorenje, Beneton i Panasonik.

Antrfile: Urs tumači odluku

„Pažljivo ćemo s pravnicima protumačiti vrlo zamršeno napisanu odluku Saveta RRA i nakon pažljive analize izaći ćemo u javnost sa zvaničnim komentarom“, rekli su Danasu saradnici Mlađana Dinkića nakon jučerašnje sednice RRA.

B. C.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi