Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Mediji pod lupom u kampanji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

08. 03. 2012.

Izvor: Danas

Mediji pod lupom u kampanji

Nevladine organizacije Biro za društvena istraživanja i Memo 98 iz Slovačke vršiće monitoring medija u predizbornom periodu u Srbiji, koji će trajati šest nedelja, a javnosti će biti predstavljena tri dvonedeljna izveštaja o izveštavanju glasila tokom kampanje, najavljeno je juče na konferenciji za novinare.

Kako je istakao izvršni direktor Biroa Pavle Dimitrijević, poslednji izveštaj će biti predstavljen nekoliko dana pre početka izborne tišine.

B. C.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi