Naslovna  |  Aktuelno  |  Medijski konkursi - projektno sufinansiranje  |  Šabac bez konkursa za finansiranje medija
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Medijski konkursi - projektno sufinansiranje

20. 10. 2015.

Izvor: UNS

Šabac bez konkursa za finansiranje medija

Grad Šabac ove godine neće raspisivati Konkurs za finansiranje medijskih projekata, jer je do kraja godine ostalo malo vremena da se konkurs sprovede. U Odeljenju za finansije kažu da će preostala dva meseca iskoristiti da se pripreme za raspisivanje javnog poziva za iduću godinu.

 

- Mi smo pokušali da raspišemo konkurs, ali nismo bili dovoljno informisani kako to da uradimo. Imali smo dosta nepoznanica, od tehničkih, pa do samog sprovođenja konkursa. Naravno, to nije uticalo na finansiranje medija i informisanja građana, jer smo u budžetu za ovu godinu opredelili 36 miliona dinara. Sredstva su deljena medijima na osnovu ugovora, kao i prethodnih godina“, kaže Marijana Kostadinović, načelnica Odeljenja za finansije grada Šapca.

U 2014. godini grad Šabac je za finansiranje medija izdvojio 36 miliona i sa tim sredstvima finansirana su četiri medija sa područja grada – RTV Šabac, RTV AS, i nedeljnici „Glas Podrinja“ i „Podrinske“.

U gradskoj upravi ističu da im je u interesu da raspodelu sredstava sprovode preko projektnog finansiranja jer od iduće godine svi mediji u gradu imaće privatne vlasnike, pa loklana samouprava koja više nije osnivač, neće biti u obavezi da odlučuje kome će koliko novca davati.

- Nama je u interesu da finansiramo projekte, jer su sada i dva medija, koji su poslovali kao javna preduzeća ili akcionarska društva, prodati, pa ćemo sva sredstva usmeriti za konkursno finasiranje. Konkurencija koja će sada biti potpuno lojalna, doprineće kvalitetu projekata a mi i građani ćemo znati tačno šta dobijamo za izdvojeni novac“, kaže Kostadinović.

Grad Šabac do sada je izdvajao za informisanje 1 odsto budžeta. U Odeljenju za finansije navode da će razmotriti  preporuku strukovnih udruženja koja predlažu da se za medijske projekte izdvaja 2 odsto, prilikom kreiranja budžeta za iduću godinu.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi