Naslovna  |  Aktuelno  |  Privatizacija medija od 2014. godine  |  Privatizacija medija: Još nijedna prodaja
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Privatizacija medija od 2014. godine

03. 02. 2015.

Izvor: RTV

Privatizacija medija: Još nijedna prodaja

Zakonom o javnom informisanju i medijima predviđeno je da svi lokalni mediji koji su u vlasništvu lokalne samouprave budu privatizovani do 1. jula, ali do danas još nijedna prodaja nije obavljena. Najbliži promeni vlasnika su RTV Pančevo, Centar za informisanje Novi Kneževac, Radio Subotica i Novosadska televizija za koje je u toku provera privatizacione dokumentacije.

Prvi javni pozivi za privatizaciju medija biće do kraja aprila, saznaje RTV u Agenciji za privatizaciju, gde kao razlog što taj posao neće biti objavljen ranije navode nemogućnost medija da iz sopstvenih sredstava finansiraju procenu katila, pa će to za njih uraditi Agencija.

Radio Subotica i Novosadska televizija su među medijima koji su poslali svu privatizacionu dokumentaciju.

Direktorka Novosadske Televizije Emilija Marić očekuje da će nakon promene u vlasničkoj strukturi gradska televizija biti jedan od važnih medija u Novom Sadu.

"Jako je bitno i važno da promenimo vlasničku strukturu jer ćemo moći izaći na tržište potpuno i ući u utakmicu sa svim ostalim medijima i pokazati se. Verujem, kao jedan od najboljih lokalnih medija", navodi Emilija Marić.

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević kaže da treba videti da li će biti potencijalno zainteresovanih kupaca koji bi uložili u Novosadsku televiziju.

"Mislim da će grad Novi Sad pokušati sa rukovodstvom Novosadske televizije da sprovede i jedan socijalni program u prvoj polovini 2015. godine kako bi u što boljoj atmosferi i uz što bolje uslove pripremili da Novosadska televizija sutra nastavi da radi", kaže Vučević.

Direktor Radio Subotice Ljubiša Stepanović navodi da kupac koji želi da ima u vlasništvu i upravlja ovom kućom mora u prvoj godini da podnese trošak od oko 350.000 evra.

"Svake naredne godine to bi ga koštalo oko 300.000 evra, ukoliko želi da zadrži funkciju i strukturu programa, a po zakonu je obavezan pet godina da održi programsku i jezičku strukturu koju zatekne", ističe Stepanović.

Za Radio Suboticu i Novosadsku televiziju zainteresovan je isti kupac Fidbek konsalting njuz medija prodakšn iz Novog Sada, međutim dok ne dođe do javne aukcije, neće se znati ko će biti novi vlasnik.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi