Naslovna  |  Beležnica  |  Novinarsko ćoše  |  Link - novi izgled i povećan broj strana u 2009-toj
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Novinarsko ćoše

15. 12. 2008.

Link - novi izgled i povećan broj strana u 2009-toj

Redakcija časopisa LINK, mesečnika posvećenog medijskim temama, najavljuje promene u izgledu lista i povećanje broja strana u 2009-toj.

Više o listu koji je namenjen profesionalnim novinarima i medijskim radnicima možete saznati na www.mediart.org, a o mogućnostima pretplate na www.mediart.org/index.php?view=subscription

U ovom javljanju UNS-u, za rubriku Novinarsko ćoše, redakcija je ukratko predstavila ovaj mesečnik i poželela svim našim članovima srećnu Novu godinu i božićne praznike.

Link nudi jedinstven i originalan sadržaj (ne prepisujemo sa interneta) krojen po meri onoga ko od medija živi: šta se može, a šta ne (i zašto), gde su drugi uspeli, a gde nisu (i zašto), šta u svetu i kod nas prolazi, a šta ne (i zašto), čemu bi se moglo težiti (i zašto), kakvi alati stoje na raspolaganju (i šta se sve može sa njima), medijski čovek pojedinac (i šta on to ima i može da ima u ovom poslu), šta je novo (i ima li to smisla na ovim prostorima), ogledalo (gde je tu moj medij i gde sam tu ja) i FAQ (ne samo kao odgovor, nego kao cela priča). Naravno, i još...

Za Link piše oko dve stotine saradnika iz zemlje i inostranstva – glavni urednici, medijski eksperti, novinari sa dugogodišnjim stažom, članovi produkcijskih timova, predavači na medijskim katedrama... Garantujemo da ćete istovremeno, a možda i ranije, biti obavešteni o medijskim novostima iz Srbije, Crne Gore, BIH, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Bugarske, Rumunije, Mađarske, Slovačke, Češke, Poljske, Belorusije, Ukrajine, Jermenije, Velike Britanije, Francuske...

Link ima na raspolaganju najnovije i najrelevantnije informacije jer je u svakodnevnom kontaktu sa republičkom i pokrajinskom administracijom, NVO sektorom, predstavnicima međunarodne zajednice koji brinu o medijima na zapadnom Balkanu i partnerima, kao što su: Stratedžik Marketing (SMMRI grupa), Vikend Medija Festival (Rovinj),  Basic Lead - Discop(Pariz), Medija centar Beograd, Medija centar Niš, NetNovinar – Medija Centar_onlajn, Centar za istraživačko novinarstvo Sarajevo, Centar za istraživačko novinarstvo Zagreb i drugi.

Uz Link pretplatnicima u 2009. obećavamo i tri knjige iz edicije LINK PLUS –MEDIALOGIKE Srđana Damnjanovića, VIDEO SNIMANjE Siniše Isakova i još jedan naslov, koji je iznenađenje.

Saradnici Linka pišu za DISCOP LINK, VIDEO AGE, MIRACLE SCREENING, MILLECANALI, HOLYWOOD REPORTER, A4... u Linku se njihovi tekstovi čitaju na našem jeziku.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs