Novinarsko ćoše
11. 06. 2010.
Letnji broj Linka
Link u letnjem broju donosi:Gorki ukus tržišnog kolača
Autor: Milan Mihajlović
U Srbiji, među preduzećima, a naročito preduzećima medijske orijentacije, već duži period hara nedisciplina plaćanja. Sa pojavom finansijske krize, broj firmi koje ne ispunjavaju svoje obaveze na vreme raste iz dana u dan. Autor sugeriše kako naplatiti odrealizovano i kako obezbediti izbegavanje sudskih procesa koji kod nas traju veoma dugo.
Čekanje
Autorke: Marijana Ramić i Rada Novaković
Prema podacima Agencije za privatizaciju, u Srbiji prodaju trenutno čeka 52 medija, uglavnom elektronskih, dok je broj onih koji su privatizovani 56. Neprivatizovani mediji i dalje budućnost vide u okviru budžeta lokalnih samouprava, dok su kupci više zainteresovani za poslovni prostor, opremu i zemljište opštinskih medija, nego za njihovu osnovnu delatnost - informisanje samouprava.
Sve je važno!
Autorke: Sanja i Marijana
Nataša Miljković, TV autorka, voditeljka, novinarka, blogerka i aktivna učesnica foruma na www.natasa-miljkovic.com, sajtu na kojem pedantno beleži kako svoje objavljene intervjue, tako i reagovanja na emisije koje radi, za časopis LINK, govori o sadržaju i važnosti internet prezentacije, novim medijima, a dotiče se i iskustva rada na televiziji.
E-život?
Autor: Vuk Vuković
SecondLife (SL) je simulaciju života podigao na viši nivo, dovodeći tako i kategoriju virtuelne realnosti u pitanje. Riječ je o najvećoj 3D zajednici, veoma maštovitom, kreativnom internet okruženju. Dizajn ove aplikacije potpisuje Linden Research, a podaci s početka ove godine govore da SecondLife broji oko 18 miliona korisnika.
Sve naše produkcije
Autor: Redakcija LINK-a
U okviru sajma DISCOP EAST 2010 u Budimpešti (22-25 jun) biće organizovan PAVILjON SRBIJE koji treba da predstavi ponudu televizijskog sadržaja proizvedenog u Srbiji. LINK vam predstavlja nezavisne produkcije koje će u okviru deset štandova ovog Paviljona ponuditi svoje programe.
Novinar i još po nešto
Autor: Norbert Šinković
Šta je sa mladim novinarima u manjinskim redakcijama? Oni moraju da budu apsolutno sigurni u svoje znanje jezika – ako im srpski nije jača strana, moraju se maksimalno potruditi da ne naprave kardinalne greške. Druga poteškoća s kojima se suočavaju mladi novinari u manjinskim redakcijama je ta što posebno moraju pripremati i vežbati prevođenje naziva institucija, firmi, itd.
2550km = 27’22” dokumentarnog zapisa
Autor: Miroslav Nackov
Autor na primeru projekta „Bugari u Vojvodini“, dokumentarnog filma na temu života Bugara u Vojvodini, pokazuje kako jedna ideja može da preraste u regionalni projekat i daje praktične savete o tome kako planirati i realizovati rad na nepoznatom terenu.... i još mnogo toga!
Više o Link-u, načinima i uslovima pretplate možete saznati na http://www.mediart.org/index.php?view=subscription
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.