Novinarsko ćoše
09. 12. 2009.
Decembarsko-januarski broj Linka
Link u decembarsko – januarskom broju donosi:
• Novinarske nagrade
autor: Sanja Ignjatović
Pokušali smo da na jednom mestu predstavimo sve novinarske nagrade sa ovih prostora (a i šire!), i uslove za konkurisanje.
• Dani žalosti za klasičnu muziku
autor: Marina Stefanović
Za vreme dana žalosti u našoj zemlji, medijske kuće svoj program popunjavaju potpuno neosmišljenim izborom klasične muzike. “Sigurna sam da ni Mocart, Debisi, Mokranjac ili Ravel nisu pisali muziku za sahrane ili dane žalosti.” piše autorka.
• Opšti interes
autor: dr Dubravka Valić Nedeljković
Živimo u doba konzumerizma, a mediji sasvim sporadično pišu o pravima i obavezama prema potrošačima, o radu Udruženja potrošača, o savetima potrošačima kako da se snađu u moru proizvoda koji mame pakovanjem ili cenom, a sadržaj na etiketi (pa i kad je hrana u pitanju) niko ne čita...
• Energija otvorenog uma
autor: Željko Mirković
U intervjuu za Link, Paul Pauvels govori o svojoj karijeri producenta dokumentarnog filma, tutora na forumima za dokumentarne filmove i menadžera za internacionalne produkcije.
• Špice i džinglovi: kreativna radio produkcija
autor: Mirjana Nikolić
Kod produkcije špica i džinglova originalnost, fleksibilnost, stvaralačka fantazija, kreativna generalizacija, fluentnost ideja, otkrivanje, formulisanje i traženje rešenja za problem bili bi neke od glavnih odlika kreativnosti.
• Sređivanje stanja u kablu
autor: Zlatan Begović
Najava Saveta Republičke radiodifuzne agencije da će donošenjem pravilnika o kablovskoj distribuciji programa regulisati nesređeno stanje u vezi sa reemitovanjem televizijskih programa u kablovskim mrežama, prvenstveno u sferi primene propisa o autorskom i srodnim pravima, uzburkala je javnost.
• Danas Faca, sutra opet...
autor: Ida, Lolobrigida
Članica grupe Lolobrigida piše o tome kako je bilo na dodeli MTV-jevih EMA nagrada.
Više o Link-u, načinima i uslovima pretplate možete saznati na http://www.mediart.org/index.php?view=subscription
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.