Novinarsko ćoše
04. 11. 2009.
Novembarski broj Linka
U novembarskom broju Linka možete pročitati:
• Osvajanje medija s vjerom na usnama
mr sc. Renata Radić
Kao nikada prije, vjerske zajednice osvajaju medije u Bosni i Hercegovini. Skoro da nema dana da se u nekom od medija ne spominju religijska dešavanja, prenosi poruka ili komentar na određena dešavanja vjerskih poglavara, ili plasiraju izvještaji o svetkovanju vjerskih blagdana...
• Tamo gde se novinari cene
Valentina Kovač
U intervjuu za LINK, nemački novinar Klaus Dahman govori o tamošnjim medijima, novinarskim kodeksima, uslovima za rad, uticajima ekonomske krize…
• Kritičko i kreativno pisanje u doba interneta
dr Srđan Damnjanović
Većina tekstova o tehnologiji komunikacije, pogotovo onih u popularnim medijima, stvorili su uticajnu, utopijsku viziju interneta i veba kao moćnih sredstava koji će unaprediti i prosvetliti naš život, ojačati ekonomiju i dovesti do mnogih, pozitivih ciljeva. Da li su svi ti ciljevi iznevereni? Do kakve je promene zaista došlo?
• S malog ekrana na veliki i obrnuto
Branka Otašević
Nekad se snimanje filma i serije odvijalo paralelno, danas se naknadno secka, lepi, prekraja i prebacuje iz medija u medij, shodno signalima koje šalje masovno gledalište
• Aleksandar Stepanovič Popov
mr Sanja Bošković
Istorija radija obeležena je, između ostalog, i sporom oko toga ko je prvi emitovao bežični signal – Tesla ili Markoni? Malo je poznato da je ta istorijska trka imala i trećeg učesnika čijim radom je vrlo uspešno manipulisano u bivšem SSSRu. Aleksandar Stepanovič Popov je njegovo ime.
•Medijska slika klerikalizacije
Mirko Đorđević
Poznati sociolog religije za LINK piše o klerikalizaciji medija u Srbiji i o načinu na koji mediji izveštavaju o događajima vezanim za verske zajednice.
• Novinar na bini, muzičar u desku
Milica Vasić
Muzičar i novinar Dejan Cukić za LINK govori o svoje dve karijere, koje paralelno gradi već punih trideset godina...
Više o Link-u, načinima i uslovima pretplate možete saznati na http://www.mediart.org/index.php?view=subscription
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.