Novinarsko ćoše
07. 09. 2015.
Novine u nedeljniku „Zrenjanin“
Nedeljnik „Zrenjanin“, koji je trenutno na kioscima, od 4. septembra ima dodatne sadržaje, više strana i novi izgled.
Reklamom u onlajn izdanju ovog lista obaveštavaju se čitaoci da se radi o novinama u konceptu, dizajnu i rubrikama, a da će za istu cenu imati priliku da više čitaju jer se povećava broj strana.
„Novo lice starih novina“ koje postoje od 1952. godine i „Ostaje veran partiji čitalaca“ slogani su kojima se uredništvo obratilo čitaocima i pozvalo nove, koji su „mladi, radni, radoznali, otvoreni, maštoviti i pokretači“, da kupe svoj primerak.
Glavni urednik nedeljnika “Zrenjanin” Dalibor Bubnjević rekao je UNS-u da je prethodni redizajn rađen 2007. godine, a da su za nove izmene konsultovali nekadašnjeg direktora i urednika kompanije “Novosti” Manojla Vukotića i studio "Platinum" iz Beograda. List će izlaziti na 48 odnosno 56 strana.
“Primenili smo savremeni koncept regionalnih novina. Uvode se intervjui u svakom broju, nova rubrika je sučeljavanje, objavljujemo sadržaje sa društvenih mreža, veću pažnju posvećujemo pismima čitalaca, povećali smo broj kolumni” kaže Bubnjević.
Tiraž ovog nedeljnika je 10.000.
Istorijat “Zrenjanina”
|
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.