Novinarsko ćoše
19. 03. 2014.
Ne daj da te spinuju
U petak, 21. marta, Medijska koalicija će najaviti početak multimedijalne kampanje za medijsku pismenost. Osnovni cilj kampanje je da se kod onih koji prate medije, pre svega mladih, razvije kritičko mišljenje i analitički odnos prema informacijama koje primaju i podignu profesionalni standardi novinara i poštovanje Etičkog kodeksa novinara.
Osim ako i cela ova konferencija nije neka vrsta spina?
Jer, imajte u vidu da će se, osim predstavnika Medijske koalicije, konferenciji za medije pridružiti i redakcija Njuz.neta. Zajedno sa kolegama, oni će na licu mesta demonstrirati različite načine na koje informacije iznesene tokom izlaganja mogu biti spinovane.
- Učesnici su pozvani da tokom konferencije ne postavljaju nikakva pitanja jer su sumnjičavi ljudi poslednje što je potrebno na ovoj konferenciji. Takođe, savetujemo učesnike da se toplije obuku jer je najavljena kiša, ali mesta u podrumu će biti dovoljno za sve, pa ne treba unapred zvati i zakazivati dolazak. Za odlazak već ne znamo – poručile su kolege iz Njuz.neta.
Medijska koalicija je neformalno partnerstvo pet medijskih organizacija koju čine Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV), PU ''Lokal pres'' i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM).
KO: Dinko Gruhonjić, predsednik, Nezavisno društvo novinara Vojvodine
Miloš Čolović, menadžer onlajn zajednice, Agencija P.R.A.
Nenad Milosavljević, urednik, Njuz.net
ŠTA: Ne daj da te spinuju – najava multimedijalne kampanje, konferencija za štampu
KADA: Petak, 21. mart 2014, 12:00 časova
GDE: Medija centar Beograd, Terazije 3/II sprat
KONTAKT: Tamara Filipović Stevanović, koordinatorka Medijske koalicije u ime NUNS – a
tel: 066/8822 009, mejl: tamara.filipovic@nuns.rs
Komentari (1)
ostavi komentar19.03.
2014.
xxxxxxx
Prvo, mladi ne prate medije pa nisu podlozni spinovanju. Drugo, novinari najvise spinuju, pa cemu sve ovo.
Odgovori