Насловна  |  Конкурси  |  Остали конкурси  |  Конкурс за најбољи медијски прилог "Зато што волим Дунав"
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Остали конкурси

29. 06. 2011.

Конкурс за најбољи медијски прилог "Зато што волим Дунав"

Републичка дирекција за воде Министарства трговине, пољопривреде, шумарства и водопровреде, компанија Кока-Кола Хеленик Србија и компанија Кока-Кола, расписали су конкурс "Зато што волим Дунав" за најбољи објављени новински чланак, радио прилог, ТВ прилог или веб објаву.

Конкурс, који је део кампање Дан Дунава, биће отворен од 29. јуна 2011.године до 1. септембра 2011. године.

Конкурс се одржава у сарадњи са Удружењем новинара Србије и Независним удружењем новинара Србије.

За конкурс могу бити пријављени новински чланци, ТВ и радио прилози, веб објаве објављени у медијима чија се седишта налазе на територији Републике Србије, у периоду трајања конкурса.

На конкурсу немају право да учествују запослени у Кока-Кола Систему (компанија Барлан С&М д.о.о. и Кока-Кола ХБЦ Србија А.Д. Земун), Републичкој дирекцији за воде, McCann Групи д.о.о. и њеним повезаним друштвима, агенцијама Омником и њиховим повезаним друштвима.

Чланци и прилози се по садржају морају односити на тему Дунава и активности усмерене ка промоцији воде и очувању дунавског екосистема.

Правила конкурса су доступна и на сајтовима www.sacuvajmodunav.rs, www.coca-colahellenic.rs и www.minpolj.gov.rs.

Име добитника награда у оквиру конкурса "Зато што волим Дунав", као и победнички радови, биће постављени на овим сајтовима 16. септембра 2011.године .

Жири чине:

- Представник Републичке дирекције за воде, Милица Миленковић
- Представник компаније Кока-Кола, Милица Стефановић
- Представник компаније Кока-Кола Хеленик Србија, Јована Туфегџић
- Представници УНС-а и НУНС-а

Чланови жирија ће чланке и прилоге бодовати на основу следећих критеријума:

• Промоција воде, очување и заштита река
• Опремљеност чланака и прилога фотографијама и снимцима
• Репортажа о Дунаву која се издваја по свом садржају
• Кампања Дан Дунава 2011 – представљање појединачних активности, учесника у реализацији и организатора кампање у Србији

Награде:

Прва награда: Обилазак седишта ИЦПДР-а (International Commission for the protection of the Danube river) у Бечу за аутора и другог члана екипе (фотографа и/илисниматеља).

Друга награда: Викенд излет у Србији за пет чланова редакције у којој ради награђени новинар/аутор чланка или прилога.

Трећа награда: залиха производа из Kока-Кола производног портфолиа од по 300Л за аутора чланка или прилога и другог члана екипе (фотографа/водитеља).




Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси