Вести
24. 11. 2011.
Фејсбук проверавао коректност НИН-а
Недељник НИН саопштава да је Фејсбук због великог броја негативних коментара анализирао да ли да забрани банер рекламу новог НИН-а на својим страницама.
Реч је о реклами која приказује стиснуту песницу, испружен прст, и шипак, односно палац који вири из песнице. Уз те слике, поруке су „Оштар, а правичан“, „Дрзак, с разлогом“ и „Став, с покрићем“, а слоган кампање је „Мисли својом главом“. Чим је НИН поставио банер, Фејсбук је навео да је она под анализом, а пар сати касније рекламни банер је пуштен.
„Непријатно сам изненађен што, ево, и на интернету, као најдемократскијем од свих медија, слобода изражавања тешко може да се оствари и најбезазленијим поводом“, каже главни и одговорни уредник НИН-а Небојша Спаић.
„Чињеница да је после анализе Фејсбук пустио рекламу, није нарочито утешна – у њој ионако нема ништа проблематично. Шта би било да има?“, додаје Спаић.
Недељник НИН у саопштењу додаје да Фејсбук иначе не допушта претње, промовисање аутодеструктивних понашања попут самоубиства, наркоманије и сличног, малтретирање и прогањање, говор мржње, слике насиља, голотињу и порнографију, лажно представљање, интернет крађе, вандализам, преваре, кршење ауторских права и спемовање.
Нова рекламна кампања НИН-а је на мети критика и драмске списатељице Биљане Србљановић. Она је на Твитеру између осталог писала да јој није пријатно и да ју је страх од нове рекламе за НИН због претећег кажипрста.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.