Вести
22. 12. 2008.
Први магазин на енглеском језику
Домаће тржиште преплављено је часописима и магазинима најразличитијих профила, али оно што је Београду свакако недостајало, то је издање на енглеском језику.По први пут Београђани ће у рукама имати урбани магазин на енглеском, симболично насловљен „Вајт сити”.Канађанин Карл Јорсен идејни је творац овог магазина. Као салужбеник Уједињених нација први пут био је гост „белог града” 2001. године. За кратко време стекао је велики број пријатеља, као и симпатија према српској престоници, а упознавши је, увидео је и шта Београђанима недостаје - издање магазина на енглеском с обзиром на широку употребу овог језика у свакодневном животу.
-Данас само информација није довољна. Изазов свих медија мора бити да забави грађане, у исто време представљајући актуелне, интересантне и текстове у служби едукације. То је и главна идеја „Вајт ситија”. Магазин је намењен образованим младим људима који ће на једном месту, из несвакидашњег угла, моћи да сагледају моду, технологију, друштво, културу и бројне друге теме – прича за „Блиц” Карл Јорсен, главни и одговорни уредник „Вајт ситија”.
-У сваком броју представљамо и по једну младу, успешну особу, информишемо о предстојећим концертима и упознајемо читаоце са интересантним дестинацијама – додаје Карл.
Сви новинари који уређују часопис су са домаћег говорног подручја што значи да се не ради о магазину који жели да представи град из угла странаца, већ да га прилагоди суграђанима.Сви заинтересовани магазин „Вајт сити” од овог месеца могу да нађу на свим киосцима по цени од 150 динара.
А. Борош
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.