Вести
24. 12. 2010.
Надлежни касне у промоцији
Асоцијација независних електронских медија о дигитализацији
Београд - Мање од 16 месеци пре планираног потпуног преласка на дигитално емитовање телевизијског програма, Србија је суочена са много више проблема него што би у овом тренутку то смело бити, истакао је јуче адвокат Небојша Самарџић, на представљању мониторинга медијске сцене Асоцијације независних електронских медија (АНЕМ).
Он је подсетио да је рок за прелазак на дигитално емитовање април 2012, као и да држава „хитно мора да се позабави промоцијом дигиталне транзиције“.Самаржић је напоменуо да је то неопходно, јер постоји велики број недоумица у вези са процесом дигитализације које доводе до тога да грађани, емитери, али и држава не препознају интересе по том питању.
Према његовим речима, грађани током тренутне економске кризе „једино препознају да ће имати додатни трошак“, док је највећи проблем емитера што немају параметре о томе колика би била уштеда од преласка на дигитално емитовање.
Када је реч о најављеној медијској стратегији, професорка Факултета политичких наука Сњежана Миливојевић рекла је да је исход приче тренутно „необећавајућа ситуација“, као и да су „врло угледне институције биле ангажоване на изради овог документа, који је завршио у некој фиоци“.
Она је додала да је право време да се ствари разреше по том питању, јер је Србији стигао упитник Европске комисије, у којем се један део односи и на медије.
Антрфиле : Нацрти стварани иза затворених врата
Адвокат АНЕМ-а Слободан Кремењак навео је примере Нацрта закона о недозвољеној медијској концентрацији, измена Закона о јавном информисању, као и недавно представљеног Нацрта закона о оглашавању, чији су текстови „настали крајње нетранспарентно и често мимо знања радних група задужених за писање прописа“.
Б. Ц.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.