Вести
08. 10. 2010.
Радио не одлази у историју
Кад је настала телевизија, многи су предвиђали смрт радија. Поново су га отписали када се појавио Интернет. Овај медиј се ипак још жилаво држи, а има и будућност.
Ово је закључак истраживања слушаности радија у Србији, спроведеног у мају, чији су резултати представљени јуче у београдском „Медија центру”.Да је слање овог медија у прошлост преурањено сведочи то што је од око 6.000 испитаника обухваћених испитивањем агенције „ИПСОС Стратеџик маркетинг”, 43 одсто омиљеној радио станици верно дуже од две године.
Аргументи у прилог опстанку овог гласила јесу то што не захтева усмерену пажњу, па га многи грађани укључе кад желе да се одморе или док обављају кућне радове. Стандардни терен на којем радио добија битку над другим медијима био је и остао – аутомобил.
Захваљујући савременим технологијама, овај медиј је доступан и на Интернету, као и посредством мобилних телефона. Основни критеријуми публике за избор фреквенције су музика и информативни програм.
Д. Буквић
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.