Вести
15. 06. 2010.
Новине испред ТВ
Препоруке за оглашавање сектору трговине
Оглашавање сектора трговине двапут је ефикасније ако се реализује путем штампаних медија него преко телевизије - показало је велико истраживање "Мајкрософта".
Анализа спроведена међу британским медијима каже да се свака фунта уложена у новинску рекламу враћа петоструко. Телевизија на једну уложену враћа 2,15 фунти, а интернет-огласи доносе 3,44 фунте.
"Мајкрософт" је за анализу узео 26 водећих британских трговинских ланаца, од којих су 24 међу стотину највећих оглашивача у Британији. Зато "Мајкрософт" саветује оглашивачима да за десет одсто повећају буџете за рекламирање у новинама и на Интернету, а да за исто толико смање издвајања за ТВ рекламе.
И раније истраживање британског "Бренд сајенса" показало је исто - да се новац потрошен на рекламу у новинама врати дупло више него ако је уложен у ТВ или веб огласе.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.