Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Новине испред ТВ
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

15. 06. 2010.

Извор: Вечерње новости

Новине испред ТВ


Препоруке за оглашавање сектору трговине

Оглашавање сектора трговине двапут је ефикасније ако се реализује путем штампаних медија него преко телевизије - показало је велико истраживање "Мајкрософта".

Анализа спроведена међу британским медијима каже да се свака фунта уложена у новинску рекламу враћа петоструко. Телевизија на једну уложену враћа 2,15 фунти, а интернет-огласи доносе 3,44 фунте.

"Мајкрософт" је за анализу узео 26 водећих британских трговинских ланаца, од којих су 24 међу стотину највећих оглашивача у Британији. Зато "Мајкрософт" саветује оглашивачима да за десет одсто повећају буџете за рекламирање у новинама и на Интернету, а да за исто толико смање издвајања за ТВ рекламе.

И раније истраживање британског "Бренд сајенса" показало је исто - да се новац потрошен на рекламу у новинама врати дупло више него ако је уложен у ТВ или веб огласе.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси