Вести
05. 08. 2013.
Врана врани очи вади
У Србији политика се не води на седницама, већ у таблоидима. Зато политичари купују таблоиде, али испод жита.
Кријући, купују новинска предузећа као што кријући купују и таблоиде на киосцима стављајући их у ,,озбиљне“ новине, као у фасцикле. Политичари таблоиде снабдевају прљавим вешом противника, или мање или више измишљеним причама..
Добре стране таблоида су што често први обелодане податке од јавног интереса, а лоша што, опет често, под плаштом јавног интереса заступају интерес својих власника или мецена.
Борба за купца гласила и озбиљне новине све више приближава таблоидима а таблоиде да освајају још недосегнуте просторе сензационализма.
Одговор на мозгалицу да ли гласила купцима нуде ниске страсти које они ишту, или им их намећу производећи им потребу за њима – слична је оној: да ли је старија кокошка или јаје.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.