Вести
18. 07. 2013.
Очувати Танјуг као национални бренд
Помоћник министра културе и медија Драган Коларевић изјавио је данас да трансформација Танјуга треба да обезбеди једнак положај свих агенција на тржишту, али и да се очува Танјуг као национални бренд.
"Дакле ради се о трансформацији. Није обавезна и приватизација, а ресење које је потребно за Танјуг треба да је такво да не нарушава односе на тржишту, односно да Танјуг као државна или бивша државна агенција, не буде фаворизована у односу на друге агенције", изјавио је Коларевић Танјугу.
"Сада размишљамо, прикупљамо идеје, анализирамо шта би требало да буде, јер, раније је била идеја да Танјуг постане владин биро, који би прикупљао одређене податке за владу и делио информације које има влада и које су битне да се пласирају у домаћим и страним медијима, а други део би ишао у неки вид приватизације, уколико то нама садашњи закони омогућују", казао је Коларевић.
Он је најавио да ће то питање доћи на дневни ред када се обави посао са три кључна медијска закона, који би у септембру требало да уђу у скупштинску процедуру.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.