Вести
14. 02. 2025.
Директорка Јунајтед Медија: Н1 и Нова остају независни и доступни гледаоцима
Промена власништва над СББ-ом неће утицати на рад независних медија Н1 и Нова С, који остају део Јунајтед Групе, са непромењеном уређивачком политиком, изјавила је директорка компаније Јунајтед Медија Александра Суботић.
„Упркос бројним спекулацијама у јавности о будућности наших брендова и компаније, чињеница је да не постоје никакви преговори нити планови о промени власничке структуре Јунајтед Медија, као ни уредничких позиција унутар наших медијских кућа“, казала је Суботић агенцији Бета.
Представници владајуће странке су у среду, како је истакла, „неприкладним“ изјавама покушавали да убеде грађане да продаја СББ-а значи крај постојања медија у оквиру Јунајтед Групе, али да то није истина.
„Наши медији настављају да раде у пуном капацитету, са истим новинарским стандардима и уређивачком политиком”, рекла је Суботић.
Нагласила је да су професионални и одговорни медији потребнији него икад.
„Друштвено-политичка ситуација у Србији захтева храбре медије који грађанима пружају тачне, поуздане и непристрасне информације у јавном интересу. Наш задатак је да будемо гарант професионалног и одговорног новинарства, а грађани могу рачунати на релевантне и објективне информације које им наши медији свакодневно доносе о свим темама које би јавност требало да зна“, казала је Субитић.
Како је навела, компанија Етисалат ППФ Телеком која је преузела српског оператора СББ изразила је снажан интерес да Н1 и Нова остану део понуде и са њима је склопљен уговор по коме ће те телевизије бити доступне не само у понуди СББ-а, већ ће бити понуђене и корисницима Јетела.
„Нови власник СББ-а препознаје ове канале као компаративну предност на тржишту. Бројке то потврђују – Н1 је у последња три месеца у врху гледаности, Нова је прошлу годину завршила као најгледанији кабловски канал. Ово јасно показује да грађани препознају и вреднују веродостојне информације, што нас додатно обавезује да наставимо с истим професионалним стандардима, без уступака“, рекла је Суботић.
Додала је да ће гледаоци већ током викенда имати прилику да се увере у то јер Н1 припрема 24 часовни специјални програм током којег ће извештавати са студентских протеста у Крагујевцу, као што је био случај са покривањем блокаде на Аутокоманди и мостова у Новом Саду.
Јунајтед Група продала је Арени права на пренос спортских такмичења које је држао Спорт клуб Србија, а Суботић је истакла да је то било једино одрживо пословно решење.
„Одлучили смо се за овај корак због немогућности да публици у Србији обезбедимо телевизијске преносе елитних спортских шампионата, а што је све последица нефер фаворизовања конкуренције од стране државе и дугогодишњег преплаћивања садржаја, што превазилази уобичајено тржишно надметање за спортска права, и подрива генерално економску исплативост и одрживост спортске телевизије која се финансира искључиво из прихода на тржишту“, рекла је Суботић.
Ипак, како је истакла, то не значи да Спорт Клуб престаје да постоји као бренд.
„Поред тога што наши канали настављају да послују у Словенији и Хрватској, као и СК портал, креирали смо један својеврсни спортски хаб који ће окупити најпрепознатљивија имена спортског новинарства и коментаторе и они ће производити ексклузиван садржај за наше медије. Вести, анализе, коментаре, интервјуе и подкасте које ће између осталих креирати Небојша Вишковић, Дарко Плавшић, Гојко Андријашевић, Иван Лончаревић, Саша Озмо, Илија Ковачић, Драган Чича и многи други гледаоци ће моћи да гледају на Н1 и Нова С“, рекла је Субитић.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.