Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  50 најмоћнијих у медијима у Србији
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

14. 01. 2013.

Извор: Блиц

50 најмоћнијих у медијима у Србији

1 ЖЕЉКО МИТРОВИЋ Власник “Пинк медија групе” која обухвата четири телевизије, радио, сателитске и дигиталне системе, музичку и филмску продукцију, филмске студије, авиокомпанију… Нема тога ко тако уме да направи новац у медијима као Жељко Митровић (45), чији заштитни знак - Телевизија Пинк - ове године навршава 20 година од оснивања. За тих 20 година, Митровић се непогрешиво држао само једне максиме - ништа не успева тако добро као успех. Увек у потрази за најбржим моделом успеха, одбацивао је презриве коментаре тврдећи да није његово да „образује народ, јер то треба да ради РТС, која убире претплату“.

 

 

2 АЛЕКСАНДАР ТИЈАНИЋ (2)

Ако издржи ову, Александар Тијанић ће следеће године заокружити деценију на челу државне Радио-телевизије Србије. Мада је многима тешко да му то признају, некадашњи бритки колумниста утицајних недељника широм Југославије и чак
министар у једној лошој влади, прави је телевизијски маг. Он је као генерални директор од РТС-а направио најгледанију телевизију у земљи. РТС успешно покрива све - од културе, информисања, образовања, до спорта, таленат шоу програма, домаћих серија и естраде. Од преузимања функције 2004. године до данас, Александар Тијанић је вратио поверење гледалаца у државну телевизију. Све то не помаже пред чињеницом да РТС - према речима самог Тијанића - нема пара да преживи овај фебруар. Месечно му је за функционисање потребна дотација Владе од три милиона евра. То је, уједно, и његов највећи неуспех јер није успео да се избори за одржив систем финансирања РТС.

3 ДЕЈАН ЈОЦИЋ (9)

Директор Прве српске телевизије. Откад је у марту 2010. године стао на њено чело, ова станица, раније Фоx ТВ, великом брзином пење се ка врху гледаности, највише захваљујући домаћим, турским и индијским серијама. Пуним поготком може се сматрати серија “Сулејман Величанствени”, али и домаће серије “Фолк” и “Будва на пјену од мора”. Веома је популаран и музички шоу програм “Први глас Србије”. Са најављеном “Прва Рецордс” музичком продукцијом покушава да се избори за лидерске позиције у свету музичког шоу-бизниса. Дејан Јоцић је рођен у Немачкој и има велико искуство у ТВ индустрији. Каријеру је започео 1992. године на спортском каналу немачке телевизије ДСФ као продуцент спортског програма.

4 ФЛОРИЈАН ФЕЛС (1)

Главни извршни директор за централну Европу компаније „Рингиер Аxел Спрингер“ која је највећа медијска кућа у Србији и годинама је једна од финансијски најуспешнијих фирми у земљи. Дневни лист „Блиц“ су најчитаније новине у
Србији, а интернет портал Блиц.рс је најутицајнији сајт у земљи са 45 милиона посета и 211 милиона прегледаних страница месечно. Ту су и дневни листови „24 сата“ и „Ало“, тиражни недељници „Блиц жена“ и „Пулс“, као и недељник НИН и магазин „Ауто Билд“. Флоријан Фелс је од 2010. године генерални директор „Рингиер Аxел Спрингер Медиа АГ“, водеће мултимедијалне компаније у централној и источној Европи, коју су основале компаније „Рингиер АГ“ из Цириха и „Аxел Спрингер АГ“ из Берлина. У 2012. години реализовао је преузимање 75 одсто акција портала Онет.пл, водеће онлајн платформе у Пољској, чиме је за мање од две године постојања компанија остварила планиране циљеве у области онлајн пословања.

5 ДРАГАН ШОЛАК (5)

Председник Управног одбора компаније СББ од које нема моћнијег кабловског оператора у Србији. Чак и у овим кризним временима, компанија се шири и напредује, па је, према подацима, једна од најбрже растућих ТВ и телекомуникационих оператора са порастом прихода од 20 одсто на годишњем нивоу још од 2007. године. Компанија СББ - Српске кабловске мреже највећи је оператор дигиталне и аналогне кабловске телевизије и широкопојасног интернета у Србији, а успели су да посао прошире на поље фиксне телефоније. СББ је и најзначајнији оператор сателитске телевизије у региону, присутан у шест земаља са такозваном Тотал ТВ платформом.

6 МАНОЈЛО ВУКОТИЋ (15)

Од како је пре више од 12 година први пут именован за генералног директора и главног уредника свих издања компаније „Новости“, готово да није било године у којој Манојлу Вукотићу нису прогнозирали да му је то последња на челу ове медијске куће. Вукотић, међутим, та предвиђања, захваљујући способности да направи добре новине, увек демантује. Узгред, после прошлогододишњих избора, и победници и поражени истицали су „Новости“ као лист који је заиста објективно пратио предизборну кампању.

7 ВЕСЕЛИН СИМОНОВИЋ (6)

Као главни уредник са најдужим стажом у једним новинама у Србији, Веселин Симоновић већ 15 година успешно води „Блиц“ који је годинама најчитанији и најутицајнији дневни лист у земљи, али чије информације и анализе пажљиво прате и чланови дипломатског кора и представници међународних институција. Од пре две и по године на челу је прве интегрисане редакције у овом делу Европе која, осим „Блица“, обухвата бесплатне новине „24 сата“ и интернет портал
Блиц.рс, најпосећеније онлајн издање у Србији. Упркос кризним временима, Симоновић успева да одржи интегрисану редакцију у врху српске медијске сцене.Председник је Управног одбора Асоцијације медија Србије која окупља највеће
новинско-издавачке куће.

8 ДРАГАН ЂИЛАС (7)

Важи за једног од најмоћнијих људи у српским медијима, што дугује чињеници да је сувласник “Мултиком групе”, у чијем је власништву „Дајрект медија“, која се бави купопродајом огласног простора. Политичку моћ коју је имао као градоначелник Београда и потпредседник сада већ опозиционе Демократске странке, ојачао је преузимањем лидерске позиције у странци од Бориса Тадића. И пре тога важио је за некога ко, иако формално без утицаја на медије, може да га оствари ако то жели. У прошлој години је његова странка изгубила власт, а у јавности се све чешће спекулише о могућој промени у Београду где је Ђилас суверено владао претходне четири године. Ова два фактора могла би умногоме да промене његов утицај на медије.

9 СРЂАН ШАПЕР (8)

Први човек „Мекен групе“ и њен оснивач. „Мекен“ је водећа компаније за пружање услуга у области тржишних комуникација у региону у оквиру које данас послује више специјализованих агенција у осам земаља. Старији га се сећају као зачетника музичког правца нови талас 80-их година прошлог века, са групом „Идоли“. Стручњак за тржишне комуникације, добитник бројних домаћих и међународних награда за свој стручни и креативни рад. Прошле године добио је награду за истрајност маркетиншке мисли и признање „Гранд Слам“ за изузетан допринос развоју српског и регионалног адвертајзинга, а добитник је награде за животно дело УЕПС-а. У свету маркетинга налази се више од 25 година, а учествовао је и у креирању бројних политичких кампања. Важи за једног од људи блиских бившем председнику Србије и бившем лидеру ДС Борису Тадићу, али више није члан Председништва ДС.

10 РОБЕРТ ЧОБАН (10)

Један је од оснивача и председник „Колор прес групе“ која се може похвалити највећим бројем периодичних издања како на територији Србије, тако и БиХ и Македоније. Према подацима АБЦ Србије, од 20 најпродаванијих магазина у 2012. години, чак 15 њих издаје „Колор прес“, а рекордну посету током претходне године имао је ЦПГ портал, званична веб презентација „Колор преса“. У односу на 2011. годину забележен је раст од чак 56 одсто. У току 2012. покренули су
укупно 15 нових издања у целом региону и угасили седам.

11 ИВАН СТАНКОВИЋ (32)

Власник маркетиншке агенције “Комунис” и један од овдашњих најбољих маркетиншких стручњака и аутор запажених и награђиваних реклама. Написао је књигу “Какодакологија”, која спада у уџбенике популарног маркетинга.

12 ГОРДАНА ПРЕДИЋ (-)

Позната новинарка, ауторка бројних интервјуа, награђиваних документарних емисија и својевремено веома успешне ауторске емисије ВИП. Државна је секретарка у Министарству културе, али истовремено и портпарол Социјалдемократске партије Србије од оснивања странке 2009. године. Предаје историју у образовном систему „Руђер Бошковић“ и професорка је програма међународне матуре (ИБО).

13 СЛАВИЦА ШИМИЋ (20)

Власница је агенције „Медиа хаус“, која на тржишту тренутно заузима трећу позицију по обиму закупа медијског простора, а бави се и уступањем права за најгледаније спортске и забавне програме из домаће продукције, истраживањем тржишта, анализом понашања потрошача, активностима конкуренције...

14 МИРА ГЛИШИЋ СИМИЋ (41)

После година српсконемачког двовлашћа у најстаријој медијској кући на Балкану, генерална директорка компаније “Политика новине и магазини” Мира Глишић Симић остала је једино овлашћено лице у овој медијској кући. Нови сувласник компаније “Ист медија група” није именовао заменика генералног директора, без чијег потписа није могла да се донесе ниједна кључна одлука. Самим тим овлашћење Мире Глишић Симић сада су много већа. Ова кућа је после више година први пут пословала са добитком.

15 ОЉА БЕЋКОВИЋ (22)

Пуних 20 година Оља Бећковић утиче на креирање јавног мњења у Србији кроз угледну и утицајну телевизијску емисију „Утисак недеље“. У одабиру гостију труди се да оправда задату тему. Иако госте провлачи кроз сито и решето, на чему се заснивају динамика и занимљивост емисије, никад не прелази линију пристојности и поштовања личности саговорника. Удружење новинара Србије наградило ју је недавно признањем за уређивање „Димитрије Давидовић“.

16 МИРОСЛАВ БОГИЋЕВИЋ (-)

Сувласник “Политике” и власник “Новог магазина”. У почетку је Мирослав Богићевић тврдио да није власник “Политике” . Истина је, међутим, испливала на површину кад је Александар Вучић открио да је први човек “Фармакома МБ” купио
50 одсто акција “Политике” као услугу Демократској странци. Према Вучићевим речима, “Фармаком” је на тај потез био принуђен, а поред “Политике“, купио је и потраживања „Вечерњих новости“ и новосадског „Дневника“. Раније се о Богићевићу спекулисало и то да је покушавао да постане власник НИН-а.

17 БРАНКИЦА СТАНКОВИЋ (21)

Ауторка емисије „Инсајдер“ на ТВ Б92 годинама се бави најосетљивијим друштвеним темама које у Србији нико није био спреман да отвори. Због тога је многи сматрају најхрабријом новинарком у Србији. Прећено јој је више пута смрћу, због чега је и даље има даноноћну заштиту полиције. Прошлу годину обележило је емитовање серијала „Инсајдер“ под називом „Патриотска пљачка“. У њему су изнети бројни докази о томе како већ годинама, по разним основама, из буџета Србије за Косово одлази у просеку 650.000 евра дневно, и то без икакве контроле.

18 САНДА САВИЋ (-)

Већ скоро две године ради на професионализацији и осавремењивању програма РТВ Војводине као програмска директорка. На РТВ је промењен готово цео уређивачки тим, а редакција је појачана новим људима, међу којима има и оних са којима је Санда Савић дуго година сарађивала на Б92, где је радила 17 година.

19 БРАНКА ЂУКИЋ (47)

Главна и одговорна уредница новинске агенције Тањуг од лета 2009. године, прва која је на то место постављена на основу јавног конкурса. У Тањугу је претходно радила и као скупштински извештач, новинар политичке рубрике, дежурни уредник и уредник спољнополитичке редакције.

20 ДРАГАН БУЈОШЕВИЋ (18)

Главног уредника дневног листа „Политика“ многи су већ видели како одлази са тог места након што су на изборима победили напредњаци. То се, међутим, није догодило. Променили су се, додуше, сувласник „Политике“, као и овлашћења
директорке ове медијске куће, што би можда могло да утиче и на промену Бујошевићевог статуса. И даље на Телевизији „Прва“ води емисију „Став Србије“.

21 СРЂАН ЂУРИЋ (16)

Власник агенције за односе са јавношћу и консалтинг “Олаф& Мекатир”, која је постала део европске консултантске мреже „Плеон“ и већ неколико година је у врху када је у питању ПР. Током прошле године Ђурић се окушао и као писац запажене књиге прича “Хеликоптер мог ћалета”.

22 ВЛАДИКА ПОРФИРИЈЕ (27)

Савет Републичке радиодифузне агенције (РРА), којем је владика јегарски Порфирије на челу, у 2012. години заиста је искористио део својих овлашћења када је одузео фреквенцију Телевизији „Авала“ због дуговања преко 300.000 евра.

23 САНДРИНА АНДИЋ (-)

Власница продуцентске куће „МБК продакшен Србија“. Заједно са колегама са факултета основала је своју прву продуцентску кућу у Берлину, где је живела и радила 21 годину. Већ четири и по године са истом фирмом реализује један од најгледанијих шоу-програма „Ја имам таленат“ у Србији и „Идол“ у Македонији.

24 МАЊА ГРЧИЋ (31)

Већ две године је на челу Телевизије Б92. Са њеним доласком на директорску позицију почела је и промена програмске концепције те телевизије, која је до тада била базирана углавном на информативним садржајима. У покушају да подигне
гледаност телевизије, акценат је стављен на спорт и комерцијалне садржаје. Пре Б92 , Мања је радила на Телевизију „Пинк“ као директорка фирме „Медиа Сyстем“, била је заменик директора „Фокс телевизије“ након чега је каријеру наставила у Словенији као директорка националне телевизије ТВ3 Словениа.

25 ЉУБИЦА МАРКОВИЋ (23)

Директорка компаније „Бета Пресс“, у оквиру које се налази једна од најутицајнијих новинских агенција Бета, у чијем је оснивању 1994. године учествовала. Својевремено је била дописник Танјуга из Рима и један је од оснивача Форума за међународне односе при Европском покрету у Србији.

26 ДРАГОЉУБ ЖАРКОВИЋ (23)

Главни уредник недељника “Време” већ дуги низ година важи за једног од најбољих познавалаца овдашњих политичких прилика. Као такав, чест је гост разних трибина и телевизијских емисија, а новине које уређује, иако скромног тиража, једне су од најбољих у понуди српских политичких недељника.

27 ЗОРАН АНЂЕЛКОВИЋ (28)

Оснивач “Радија С”, најслушаније радио-станице у нашем етру. Некадашњи министар у влади Мирка Марјановића и дугогодишњи функционер СПС, Зоран Анђелковић данас је председник Скупштине акционара „Железнице Србије”.
Власништво над “Радијом С” пренео је на мајку Љубинку Анђелковић.

28 СРБОБРАН БРАНКОВИЋ (30)

“ТНС Медиум Галлуп”, на чијем је челу Србобран Бранковић, бави се истраживањем тржишта, јавног мњења и медија и део је три велика светска ланца у тој бранши: “ТНС Гроуп” и “Галлуп Интернатионал Ассоциатион”, а од новембра 2008. и члан “WПП Кантар Гроуп”. Био је вођа великог броја истраживачких пројеката за домаће и стране клијенте. Поред књиге “Сербиа Ин Wар Wитх Итселф”, објавио је велики број текстова о јавном мњењу, транзицији, политичкој култури, као и о утицају медија на изборе у Србији.

29 СРЂАН БОГОСАВЉЕВИЋ (29)

По образовању математичар, Срђан Богосављевић је од 1996. на челу “Ипсос стратеџик маркетинга”, једне од најпознатијих домаћих компанија које се баве истраживањем јавног мњења. Од 1993. је професор на предмету статистика на Универзитету у Београду. Уочи другог круга председничких избора истраживања ове агенције указивала су на убедљиву победу Бориса Тадића, али је победу однео Томислав Николић.

30 ЉИЉАНА СМАЈЛОВИЋ (38)

Председница Удружења новинара Србије, бивша уредница дневног листа “Политика” и стручњак за међународне односе. Радила је у Америци, а затим новинарску каријеру наставила у „Европљанину“. Након гашења „Европљанина“ и Ћурувијиног убиства, прелази у НИН, који касније такође напушта.

31 ВУКАШИН ОБРАДОВИЋ (-)

Од 2010. године председник Независног удружења новинара. Упамћен је као оснивач локалног недељника „Врањске“, који је од 1994. па до 2000. био једини независни медиј на југу Србије. Његов професионални рад је вреднован и наградама које носе имена великана ове професије: „Душан Богавац“, „Југ Гризељ“ и „Станислав - Сташа Маринковић“.

32 МИЛИЦА МИТРОВИЋ (35)

Програмски директор Телевизије “Пинк” и супруга Жељка Митровића, који је више пута истицао како она има „урођену интуицију и таленат да препозна који програми могу бити гледани, а који не“. Према истраживањима, Телевизија “Пинк” је ове године најгледанија комерцијална телевизија.

33 ЗОРАН СЕКУЛИЋ (36)
Зоран Секулић је оснивач и директор прве приватне новинске агенције у Србији Фонета. Претходно је био новинар агенције Тањуг и Радио Београда 202. Иако најмања од три домаће агенције, Фонет успева да опстане и послује са профитом.

34 АЛЕКСАНДАР ТИМОФЕЈЕВ (26)

Директор и главни и одговорни уредник Радио-телевизије Студио Б још од 2007. године. Читаву деценију пре тога провео је на РТВ Б92. где се посебно истакао као аутор и водитељ емисије “Тимофејев”. Од Студија Б направио је солидну градску телевизију која више не трчи трку са емитерима који покривају целу територију Србије.

35 АЛЕКСАНДАР ТОЈЧ (33)

Медијска кућа „Адриа Медиа Сербиа“, чији је власник Александар Тојч, у свом портфолију има 12 светски познатих часописа. Ова кућа штампа лиценцна издања као што су „Менс Хелтх“, „Сторy“, „Лиса“, „Елле“, што је сврстава међу водеће издаваче магазина у Србији. Запошљава више од 100 људи.

36 ДЕЈАН ВУКЕЛИЋ (45)

Главни уредник дневних новина “Ало”. Успео је да током протекле године листу “Ало” обезбеди статус најпродаванијих дневних новина. Пре ове позиције био је и главни уредник бесплатних дневних новина “24 сата”.

37 ЗОРАН ЈАНКОВИЋ (14)

Власник продуцентске куће “Кошутњак филм”, која је прошле године реализовала популарну серију на РТС “Непобедиво срце” и филм “Шешир професора Вујића”. У Телевизији Београд радио је од 1978. до 1994. и реализовао више од 400 емисија и девет играних филмова. У продуцентској кући „Комуна“ био је од 1994, а 2005. оснива „Кошутњак филм“.

38 НЕБОЈША СПАИЋ (34)

У временима када дигитални медији све више заузимају медијски простор, Небојша Спаић је као главни и одговорни уредник НИН-а одлучио да модернизује тај лист. Од 2001. до 2003. године Спаић је био главни и одговорни уредник Радио Београда 202, а од 2005. је консултант за медије и потом суоснивач Агенције за бизнис и медија консалтинг.

39 ДУШАН ВЛАОВИЋ (-)

Директор новосадске компаније „Дневник Војводина прес“, која издаје “Дневник”, најутицајније војвођанске дневне новине, а према подацима Агенције „Сцан“, друге су по читаности у Новом Саду. У 70 година дугој историји листа „Дневник“ Влаовић је директор са најдужим мандатом. Члан је Управног одбора Асоцијације медија и потпредседник Фудбалског клуба Војводина.

40 РУЖИЦА МЕВОРАХ (44)

Већ годинама Ружица Меворах, главна и одговорна уредница „Блиц жене“, успева да одржи тај женски недељник на самом врху по читаности и тиражу. Тајна њеног успеха је у томе што „Блиц жену“ непрестано освежава и мења, пажљиво пратећи жеље, потребе и проблеме жена у Србији. Новине уређује са мером, стилом, без трачева, задирања у приватност, промовисања површности или улепшавања стварности. Читатељке то знају да цене и узвраћају верношћу.

41 ДУШАН МИТРОВИЋ (-)

Више од десет година главни је менаџер „Дан графа“, једине медијске компаније у Србији чији су власници новинари. „Дан граф“ има ангажован Конференцијски центар, добро профилисану издавачку делатност и – најважније – издаје утицајни политички дневник „Данас“.Прошле године „Данас“ је обележио 15 година излажења, а управо су га новинари српских гласила (у анкети Статуса) прогласили за лист године.

42 ДРАГАН МАРКОВИЋ ПАЛМА (-)

Иако се званично на челу ТВ „Палма“ налази син председника Јединствене Србије Драгана Марковића, Далибор Марковић, мало ко верује да се утицај оца политичара - првог човека Јагодине - зауставља баш на улазним вратима јагодинске телевизије. Основана 1997. године, ова телевизија је од тада до данас угостила многе српске политичаре, али јој је главни заштитни знак остала народна музика и лик Драгана Марковића, званог Палма, чији се политички говори преносе ин екстензо.

43 ЗОРАН ПАНОВИЋ (-)

Главни и одговорни уредник дневних новина “Данас”, у којима ради од оснивања листа 1997. године. Један је од најбољих колумниста, који једнако вешто анализира политичке, друштвене, културне и спортске феномене. Аутор је више
књига.

44 МАРКО СОМБОРАЦ (40)

Карикатуриста неисцрпне духовитости и талента. Сваког радног дана на трећој страни „Блица“ осване његов политички стрип-коментар који детронизује политичаре, исмева естраду, гура прст у око слабостима нације. Уз његове стрипове лакше подносимо све неподношљивију стварност и лакше варимо озбиљне људе који одлучују о нашим животима. Сомборац је урадио и први цртани филм за портал блиц.рс, који је само првог дана приказивања погледало близу 50.000 посетилаца.

45 ДРАГАНА СОЛОМОН (42)

Годинама је на челу Одељења за медије мисије ОЕБС у Србији. Драгана Соломон учествује у свим значајним медијским дешавањима као један од најрелевантнијих саговорника о стању медија у земљи. Заговорник је увођења европске
регулативе у области медија.

46 БОРИСЛАВ МИЉАНОВИЋ (46)

После изласка из „МцЦанн групе“, Борислав Миљановић формирао је нову групацију агенција за пословно комуницирање „Репресент Систем“, чији је генерални директор. „Репрезент Систем“ заступа највеће светске ПР мреже „Вебер Схандwицк“, Лондонске школе за односе с јавношћу и израелске „Е социе“. Пре уласка у маркетиншке воде био је дуже од десет година новинар и уредник бројних медија. Члан је управног одбора Америчке привредне коморе у Србији, надзорног одбора Друштва Србије за односе с јавношћу и Наледа и неколико других пословних асоцијација.

47 НАДЕЖДА ГАЋЕ (-)

Позната новинарка која је својевремено била на челу и Независног удружења новинара Србије, а данас је главна и одговорна уредница београдског недељника „Нови магазин“. Надежда Гаће је дуго радила и као уредница ТВ Београда,
сарађивала с љубљанским „Делом“, југословенском телевизијом „Јутел“, писала за „Борбу“, „Нашу борбу“ и лист „Данас“.

48 ДРАГАН Ј. ВУЧИЋЕВИЋ (-)

После таблоида „Курир“ и недавно угашеног дневног листа „Прес“, Драган Ј. Вучићевић је после избора 2012. године учествовао у покретању и трећег дневног листа “Информер”. Као и претходне новине, и ове имају “специфичан” приступ
информацијама. „Информер“ је за релативно кратко време остварио завидни тираж, који је, према неким проценама, преко 40.000 примерака. Вучићевић је на кабловском каналу „Пинк 2“ почео да води емисију „Тешка реч“.

49 АЛЕКСАНДАР РОДИЋ (50)

Син Радосава Родића, власника дневних новина “Курир”. Преузео је руковођење листом после хапшења његовог оца, а ове године је безуспешно покушао покретање још једног таблоида “Сан”, који се угасио после само два месеца
излажења.

50ДУШАН РАДУЛОВИЋ (-)

Директор Радио Београда. Радио је као новинар у бројним редакцијама: „Време“, „Европљанин“, ББЦ светски сервис, Радио Слободна Европа, Б92, али најдуже у Радио Београду 1. Писао је и за „Индексово радио-позориште“ средином
осамдесетих, смишљао радио-емисије од којих се неке и дан-данас памте.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси