Вести
04. 11. 2012.
Приходи од реклама у 2012. на прошлогодишњем нивоу
Приход медија од оглашавања у овој години биће на нивоу 2011, када су медији од реклама прикупили 172 милиона евра, оценио је јуче извршни директор агенције Нилсен одианс межермент Дарко Броћић.
На скупу у Београду, посвећеном петнаестогишњици рада независних медија, Броћић је казао да се на тржишту оглашавања не очекују „драматичне промене“ иако „криза траје, а пара је све мање“.
Према његовим речима, на стабилност прихода од реклама у овој години утицале су изборна кампања и неколико великих спортских догађаја.
Директор Нилсена је подсетио да је 2008. година са 206 милиона евра била рекордна по нивоу прихода које су медији остварили од продаје огласног простора, да би од 2009. до 2011. године уследила стагнација.
Највећи оглашивачи прошле године били су Проктер и Гембл, Телеком Србија, Беохемија, Хенкел, Вип мобајл, Лореал, Нивеа, Теленор, Кока-кола и Апатинска пивара, додао је Броћић.
Учесници скупа који су организовале Америчка агенција за међународни развој (УСАИД) и невладина организација Ајрекс изразили су очекивање да ће медији следеће године живети горе и да ће „бити добро ако остане исто као у 2012“.
Представници маркетиншких агенција Дајрект медија и Универзал медија које држе више од 50 одсто тржишта оглашавања у Србији, навели су да 85 одсто клијената чине стране компаније.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.