Вести
28. 06. 2012.
Кад је густо - СТБ
Немања Врањковић, „други човек“ Студија Б“ у „ТВ Новостима“
Да ли телевизија може да опстане без таблоидног садржаја, по чему се америчке (градске) телевизије разликују од наших, у којим ситуацијама гледаност расте, шта у ери заборава ипак треба запамтити - само су нека од питања на која у интервјуу за сутрашње „ТВ новости“ одговара заменик генералног директора Студија Б Немања Врањковић.
Мада је градска телевизија фокусирана само на престоницу, Врањковић истиче да покривају више од три милиона становника, јер гледаност превазилази границе Београда.
- Гледаност смо подигли за два, два и по пута у односу на период од пре пет година. У неком ситуацијима пратило нас је и више од милион гледалаца. Када су у граду ванредне ситуације, људи по правилу гледају СТБ. И новогодишње емисије су нам прилично гледане, иако немамо капацитете да правимо велике шоу-програме - каже Врањковић.
Са Градом, као оснивачем Студија Б, сарадња је одлична, каже Врањковић. Циљ им је заједнички - боље функционисање Београда, односно боља информисаност грађана:
- Поврх тога, улога Студија Б јесте да буде неки канал комуникације, можда чак између градске управе и Београђана. Ми смо и успели, кроз многе облике комуникације: путем СМС у Јутарњем програму, мејловима преко нашег сајта, кроз рубрику „Три питања, три одговора“, да људима помогнемо да поставе питања и, колико можемо, да реше неке своје проблеме.
Приликом недавног обиласка медијских кућа у САД, Врањковић се уверио у њихове предности, али само с техничког аспекта. Као најзанимљивију, издваја посету вашингтонској градској телевизији.
- Радимо слично и подједнако добро: начин организовања редакције, покривања градских догађаја, жива укључења... Само су нам приоритети различити. Њима је најважнија временска прогноза, то је вест број један у свим медијима у САД,
као и црна хроника, а онда долазе теме којима се ми више бавимо. И ТВ Њујорк је озбиљан градски програм. Више од половине садржаја емитује се уживо с градских улица, што ме је одушевило. С главним уредником Александром Тимофејевим већ сам разговарао о томе да током лета интензивирамо жива укључења, да репортере изведемо на улицу, да садржај још више оплеменимо оним што се управо дешава око нас.
ФЕСТИВАЛСКО ЛЕТО
Осим нових емисија, „Моје тајно место у Београду“ и „Моји летњи снови“, програм СТБ ће током лета бојити и концерти.
- Емитоваћемо четири концерта с фестивала „Белгрејд колинг“, затим концерте Габи Новак, Терезе Кесовије и Мери Цетинић, Зорана Предина, „Гаравог сокака“.
Током лета, већ традиционално, преносимо Београдски карневал бродова, као и отварање Филмског фестивала у Сопоту - најављује Врањковић.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.