УНС вести
12. 02. 2010.
АБЦ Србија почиње да мери посећеност сајтова
АБЦ Србија www.abcsrbija.com од 16. фебруара почиње да мери посећеност сајтова у Србији. Ова кућа је тако проширила поље одитовања осим штампаних издања и на сајтове.
Подаци о посећености сајтова биће доступни члановима АБЦ-а, издавачима, оглашивачима и маркетиншким агенцијама.
Циљ АБЦ-а је да издавачима и власницима сајтова омогући успешнију продају огласног простора, а оглашивачима и агенцијама понуди истините и релевантне податке за ефикасније улагање у оглашавање у штампаним и онлајн медијима.
АБЦ Србија ће се и при мерењу посећености сајтова придржавати стандарда и процедура које прописује међународна организација International Federation of Audit Bureaux of Circulation (IFABC).
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.