УНС вести
04. 11. 2024.
Зекић: Извештај о медијском праћењу децембарских избора ће сачекати нови сазив РЕМ-а
„За објављивање Завршног извештаја о медијском праћењу децембарских избора мораћете да сачекате нови сазив РЕМ-а“, рекла је УНС-у председница Савета Регулаторног тела за електронске медије Оливера Зекић.
На питање УНС-а због чега РЕМ одмах не објави Извештај, с обзиром на то да је од избора прошло скоро једанаест месеци, она је изјавила: „Зато што ја тако кажем“.
Савет РЕМ-а усвојио је на седници одржаној 15. јула Завршни извештај о медијском праћењу децембарских избора, седам месеци након одржаних избора.
Оливера Зекић рекла је тада за УНС да ће он бити објављен „након што се на наредној седници усвоји записник са те јулске седнице“.
Записник је усвојен на седници одржаној тек 28. октобра, али јавност и даље нема увид у његов садржај.
Завршни извештај, како је Зекић раније рекла за УНС, обухвата све праћене емитере - комерцијалне телевизије за које извештај до сада није објављен, као и јавне сервисе и кабловске емитере за које је РЕМ 26. децембра прошле године објавио Извештај о надзору програма током изборне кампање.
„Овај извештај је опширан, обухвата и наративни и статистички део и садржи, видећете, више података од оног објављеног крајем децембра за јавне сервисе и кабловске емитере“, рекла је Зекић.
На питање УНС-а зашто РЕМ касни са објављивањем података за комерцијалне емитере, Зекић је у јуну рекла да „РЕМ не касни и да се овакви извештаји увек раде шест до седам месеци“.
„Уопште не каснимо. То што Европа замишља да то може да се уради за две недеље, то може да заборави. Овакви извештаји су обимни и захтевају много времена“, рекла је она.
Подсетимо, према информацијама до којих је раније дошло Удружење новинара Србије (УНС), стручна служба РЕМ-а је мониторинг о извештавању комерцијалних телевизија (ТВ Пинк, ТВ Б92, ТВ Прва и ТВ Хепи) за време изборне кампање завршила још 20. децембра прошле године.
РЕМ је 26. децембра објавио Извештај о надзору програма током изборне кампање за период од 1. новембра до 14. децембра, у којем се налазе основни изводи из мониторинга медијске кампање за изборе за РТС 1 и 2, РТВ 1 и 2, Н1, Нову С, Ал Џазиру и К1, али не и за комерцијалне емитере са националном фреквенцијом.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.