Сукоб: Информер и Курир vs Блиц и Ало (2014)
01. 11. 2012.
Уредити тржиште новина, бивша власт радила као сервис „Блица“
Издавач „Блица“, немачка компанија „Аксел Шпрингер“ за време Тадићевог режима потпуно нетржишним методама узела је огроман део маркетиншких буџета у Србији и тако годинама гушила конкуренцију.
Нова власт мора да утврди објективне критеријуме за поделу пара из рекламних фондова јавних и државних предузећа како би се у будућности искључила свака могућност контроле и гушења независних медија.
На трећем „Прес медија самиту“ у Београду овај апел је јуче пред стручну јавност изнео главни уредник Информера Драган Ј. Вучићевић.
- Тржиште штампаних медија у Србији је потпуно нерегуларно! Подаци о продатом тиражу и рејтингу новина, на основу којих се деле милионски маркетиншки буџети, јесу врло проблематични, а често и фалсификовани! - упозорио је Вучићевић, и подсетио да је издавач „Блица“ годинама, преко политичких веза, добијао огромне паре од државних фондова, министарстава, јавних предузећа.
- На тржишту смо све доскора имали потпуно нелојалну конкуренцију у којој су готово сви, од асоцијација медија до државе, радили као услужни сервис само једне издавачке куће. То више никада не сме да се деси! Идемо сви на тржиште,
па ко је бољи нека победи! - нагласио је Вучићевић.
И док је главни уредник „Блица“ Веселин Симоновић, незадовољан изнетим чињеницама, демонстративно напустио самит, подршку апелу главног уредника Информера дала је већина присутних новинара, издавача и представника маркетиншких компанија.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.